با صدور پیامی؛

سردار کارگر درگذشت فرزند سردار داورزنی را تسلیت گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت فرزند سردار سرتیپ دوم پاسدار علی‌اصغر داورزنی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۷۳۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳ - 26August 2021

سردار کارگر درگذشت فرزند سردار داورزنی را تسلیت گفتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت فرزند سردار سرتیپ دوم پاسدار علی‌اصغر داورزنی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است؛

«انالله و انا الیه راجعون

برادر ارجمند سردار سرتیپ دوم پاسدار علی‌اصغر داورزنی

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام خبر درگذشت فرزند گرامی‌تان مرحوم مغفور محمد داورزنی در ایام سوگواری و عزای آل الله(علیهم السلام)، موجب تاثر و تالم خاطر گردید.

بی‌شک غم فراغ و از دست دادن فرزندی مؤمن و دوستدار و دلداده مکتب والای اهل بیت(ع)، ثمره تربیت و آموزش جنابعالی، که خود از یادگاران سالهای حماسه و ایثار دوران دفاع مقدس هستید، جانکاه و طاقت‌فرساست.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به شما برادر گرامی و بیت مکرم، امید دارم خداوند رحمان و رحیم پاداش حسنات آن مرحوم را با فضل و رحمت واسعه خویش عنایت فرماید و آن عزیز سفر کرده را با حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و شهدای کربلا محشور و به جنابعالی، خانواده محترم و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل عطا نماید.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

به گزارش دفاع‌پرس، مراسم تشییع و تدفین پیکر مرحوم مغفور محمد داورزنی فرزند سردار سرتیپ دوم پاسدار علی‌اصغر داورزنی فردا جمعه ساعت ۱۰:۳۰ در قطعه ۹۹ بهشت زهرا(س) تهران با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار