جهاد اسلامی:

مقاومت می‌تواند دشمن صهیونیستی را مجبور به رفع محاصره غزه کند/ ادامه اعتصاب غذای ۶ اسیر فلسطینی

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی ضمن تاکید بر آشنایی مقاومت با فریبکاری رژیم صهیونیستی تاکید کرد که می‌توانیم دشمن را مجبور به رفع محاصره غزه کنیم.
کد خبر: ۴۷۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷ - 26August 2021

مقاومت می‌تواند دشمن صهیونیستی را مجبور به رفع محاصره غزه کند/ ادامه اعتصاب غذای ۶ اسیر فلسطینیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، «یوسف الحساینه» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز پنجشنبه در یک مصاحبه رادیویی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در تلاش است با مرتبط کردن پرونده بازسازی نوار غزه با مسئله تبادل اسرا معادلات جدیدی تحمیل کند؛ اما این معادلات هرگز به سرانجام نخواهد رسید؛ چرا که مقاومت به خوبی با فریبکاری‌های رژیم اشغالگر آشنا بوده و دشمن را مجبور به رفع محاصره خواهد کرد.

وی افزود: بعد از نبرد شمشیر قدس مقاومت همچنان با قدرت در غزه حضور دارد و ملت فلسطین همچنان با آغوش باز آن را می‌پذیرند. مقاومت همان طرفی است که در همه میادین باقی خواهد ماند و برای تقویت توانایی‌های خود جهت مقابله با دشمن اشغالگر تلاش می‌کند.

این مقام جهاد اسلامی تاکید کرد: گروه‌های فلسطینی به همه واسطه‌ها اعلام کرده‌اند که معادله مرتبط کردن پرونده‌های مختلف با یکدیگر توسط رژیم صهیونیستی و تعلل در رفع محاصره غزه را نمی‌پذیرند و تسلیم خواسته‌های رژیم اشغالگر نمی‌شوند. این گروه‌های فلسطینی همچنین همه تلاش خود را به کار می‌بندند تا دشمن را وادار به رفع محاصره کنند.

وی تصریح کرد: دولت ایالات متحده همچنان به حمایت سیاسی و امنیتی و نظامی نامحدود از رژیم صهیونیستی در منطقه ادامه می‌دهد و در تلاش برای احیای روند سازش میان فلسطینیان و صهیونیستهاست؛ اما این مسئله خطرناک بوده و ما آن را رد می‌کنیم.

یوسف الحساینه در ادامه گفت: بعد از همه توطئه‌های آمریکایی -صهیونیستی باید به یک اتحاد ملی واقعی جهت مقابله با این توطئه‌ها که هدف آنها نابودی آرمان فلسطین است دست یابیم.

وی همچنین از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تا درباره یک برنامه ملی که موجب عقب نشینی رژیم صهیونیستی و بازگشت جایگاه مسئله فلسطین می‌شود با سایر گروه‌های فلسطینی به توافق برسد.

از طرف دیگر صبح امروز شهرک نشینان صهیونیست تحت حمایت نظامیان این رژیم به مسجدالاقصی یورش برده و با انجام اقدامات تحریک آمیز قصد برانگیختن خشم فلسطینیان را داشتند.

همزمان با یورش شهرک‌نشینان، نیروهای پلیس رژیم اشغالگر نیز به تشدید محدودیت‌ها برای ورود نمازگزاران فلسطینی به مسجد الاقصی ادامه دادند.

در همین حال منابع فلسطینی گزارش دادند که 6 اسیر فلسطینی در اعتراض به بازداشت اداری ناموجه آنها در سایه شرایط وخیم بهداشتی همچنان به اعتصاب غذای خود ادامه می‌دهند.

بر اساس این گزارش کاید الفسفوس، مقداد القواسمة، احمد حمامرة، أکرم الفسفوس، علاء الأعرج و هشام أبو هواش اسرای فلسطینی هستند که به ترتیب 43، 36، 27، 22، 19 و 10 روز است که دست به اعتصاب غذا زده‌اند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار