عضو هیئت‌رئیسه مجلس:

نظارت بر دولت همواره صورت خواهد گرفت

متفکر آزاد با تصریح بر اینکه در فرایند بررسی وزرا بحث‌های جدی مطرح شد، گفت: قصد مجلس، همراهی با دولت است، اما درعین‌حال دقت نظر لازم را همواره برای نظارت بر دولت به خرج داده است.
کد خبر: ۴۷۳۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷ - 26August 2021

نظارت بر دولت همواره صورت خواهد گرفت

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «روح‌الله متفکر آزاد» عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی  با تصریح بر اینکه در فرایند بررسی وزرا بحث‌های جدی مطرح شد، اظهار داشت: صد مجلس، همراهی با دولت است، اما درعین‌حال دقت نظر لازم را همواره به خرج داده است تا اگر کسی را دارای صلاحیت لازم برای اداره وزارت‌خانه‌ای نداند به آن فرد رأی اعتماد ندهند.

وی از پیش‌بینی خود برای رأی نیاوردن وزیر آموزش‌وپرورش گفت و بیان کرد: اگر هرکدام از وزارتخانه‌ها رأی نیاورند، باید برای آن وزارت‌خانه بلافاصله توسط دولت، سرپرست تعیین شود.

عضو هیئت‌علمی رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به عزل رئیس شستا توسط شریعتمداری وزیر صمت در دولت دوازدهم در روز‌های اخیر، اظهار کرد: بخشی که مربوط به دولت است، مجلس نمی‌تواند دخالت کند، اما مجلس مراقب است که خارج از روال و قانون، عزل و نصبی صورت نگیرد و دولت جدید بعد از شکل‌گیری کابینه اقدام به انتخاب کند.

منبع: رادیو گفت‌وگو 

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار