فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساوجبلاغ:

بیش از 83 هزار نفر در شهرستان ساوجبلاغ واکسینه شده‌اند

سرهنگ «اصل زعیم» از اجرای واکسیناسیون کرونا با حرکت جهادی بسیجیان و همکاری شبکه بهداشت و درمان خبر داد و گفت: طبق آمار، تا به امروز 83 هزار و 500 نفر در این شهرستان واکسینه شده‌اند.
کد خبر: ۴۷۳۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷ - 26August 2021

بیش از 83 هزار نفر در شهرستان ساوجبلاغ واکسینه شده‌اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سرهنگ «علی اصل زعیم»، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساوجبلاغ عصر امروز در حاشیه بازدید از مراکز تجمیعی واکسیناسیون در این شهرستان از اجرای واکسیناسیون کرونا با حرکت جهادی بسیجیان و همکاری شبکه بهداشت و درمان خبر داد و اظهار داشت: طبق آمار، تا به امروز 83 هزار و 500 نفر در این شهرستان واکسینه شده‌اند.

وی ادامه داد: در این طرح به‌واسطه نیاز شهرستان با پیش‌بینی‌هایی که صورت گرفته، هر دو مرکز تجمیعی بدون مشکل و دغدغه فعال هستند و بسیجیان در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، در نظم‌بخشی و ثبت‌نام افراد به کادر بهداشت و درمان کمک می‌کنند. همه‌روزه در هر مرکز 50 نفر آمادگی فعالیت در کنار کادر بهداشت و درمان را دارند که بنا بر میزان نیاز به‌کارگیری می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساوجبلاغ عنوان کرد: در طرح شهید سلیمانی بسیجیان در قالب تیم‌های حمایتی و مراقبتی وظایف خود را به‌صورت محله محور در سطح صنوف و تهیه تجهیزات پزشکی اعم از کپسول اکسیژن و دستگاه‌های اکسیژن ساز با کمک خیرین انجام می‌دهند.

وی ضمن قدردانی از کادر بهداشت و درمان شهرستان که با روحیه جهادی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند، گفت: این حرکت ملی و عزمی که در ریشه‌کن کردن ویروس کرونا در سطح شهرستان در حال انجام است جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار