امام‌جمعه ارومیه:

مسئولان باید ساده‌زیست و مردمی باشند

حجت‌الاسلام قریشی با تأید بر اینکه مسئولان و مدیران باید ساده‌زیستی را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: حضور در بین مردم، مردمی و انقلابی بودن و ارائه خدمتی بی‌منت باید از خصلت‌های بارز دولتمردان باشد.
کد خبر: ۴۷۳۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷ - 27August 2021

حضور در بین مردم باید از خصلت‌های بارز دولت‌مردان باشد

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام «سیدمهدی قریشی» نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه ارومیه ضمن قدردانی از مجاهدت‌های کادر بهداشت و درمان در مبارزه با ویروس منحوس کرونا اظهار داشت: پزشکان و پرستاران ثواب جهاد در راه خدا را دارند؛ بنابراین تمامی قدم‌ها و کارهای آنان نیز باید در راه خدا باشد.

وی با بیان اینکه مسئولان باید در امر ایجاد عدالت نهایت دقت و تلاش خود را به کار گیرند، گفت: مسئولان و مدیران نظام اسلامی علاوه بر اینکه باید عادل باشند، بایستی اجازه بی‌عدالتی و ظلم را در جامعه به شخصی ندهند.

حجت‌الاسلام قریشی اضافه کرد: بنابراین، شخصی در نزد خداوند متعال محبوب‌تر است که با وجود مدیر بودن، عدالت اجتماعی را نیز رعایت کرده است.

وی تصریح کرد: همچنین اشخاصی در روز قیامت مورد غضب خداوند قرار می‌گیرند که به مردم ظلم کرده و عدالت را نیز رعایت نکنند.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه کابینه دولت، مسئولان و مدیران باید ساده‌زیستی را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: حضور در بین مردم، مردمی و انقلابی بودن و ارائه خدمتی بی‌منت باید از خصلت‌های بارز دولتمردان باشد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مسئولان باید خداترس و اهل جهاد بوده و از اشرافی‌گری پرهیز و از دین و قرآن پاسداری کنند.

حجت‌الاسلام قریشی تاکید کرد: کابینه دولت باید به‌خصوص افرادی که منتخب مردم هستند، باید ظرفیت کشور و استان را شناسایی کرده و از آن در راستای حل مشکلات کشور استفاده کنند و ارزش پول ملی را بالا ببرند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار