وزارت بهداشت اعلام کرد؛

جان باختن ۵۷۱ بیمار کرونایی/ بهبودی نزدیک به چهار میلیون و ۸۵ هزار بیمار

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت از شناسایی ۳۶ هزار و ۲۷۹ بیمار جدید کووید ۱۹ و جان باختن ۵۷۱ بیمار طی شبانه‌روز گذشته در کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۷۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸ - 27August 2021

۳۶۲۷۹ مورد ابتلای جدید به کووید-۱۹/ ۵۷۱ بیمار کرونایی دیگر جان خود را از دست دادند

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (جمعه) آخرین آمار‌های مربوط به کرونا در کشور را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

تاکنون ۱۷ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۴۸۳ نفر دُز اول واکسن کرونا و هفت میلیون و ۲۴۸ هزار و ۹۱۸ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۲۵ میلیون و ۱۱۵ هزار و ۴۰۱ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۵ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۶ هزار و ۲۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که چهار هزار و ۷۹۹ نفر از آن‌ها بستری شدند؛ مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به چهار میلیون و ۸۶۹ هزار و ۴۱۴ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۷۱ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۰۵ هزار و ۲۸۷ نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون چهار میلیون و ۸۴ هزار و ۹۹۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند؛ همچنین هفت هزار و ۸۱۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۲۸ میلیون و ۴۳۸ هزار و ۱۶۱۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۵۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۵۹ شهر در وضعیت نارنجی، ۳۰ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها