امام جمعه موقت مهریز:

وزرای انتخابی باید حق مردم را به خوبی رعایت کنند

حجت‌الاسلام «زارع» گفت: وزرا باید اعتماد مجلس که اعتماد ملت است را بدست آوردند، مسئولیت خود را به نحو احسن انجام دهند و حق مردم را به خوبی رعایت کنند.
کد خبر: ۴۷۳۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱ - 27August 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، حجت الاسلام  «اصغر زارع» امام جمعه موقت شهرستان «مهریز» در خطبه نماز جمعه این هفته ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت: به شکر خدا پس از انقلاب اسلامی و طرح شعار عملی که امام راحل (ره) فرمودند «ما می‌توانیم» خداراشکر انقلاب در این زمینه پیشرفت‌های خوبی را انجام داده است.

امام جمعه موقت مهریز با اشاره به همه‌گیری ویروس کرونا افزود: در بلای جهانی کووید_۱۹ یکی از کشورهایی که واکسن تولید و روی دشمن را کم کرد ایران بود،  که برکات زیادی برای کشور داشت.

وی ضمن آرزوی سلامتی برای پزشکان اذعان داشت: برای همه کسانی که زحمت کشیدند و شب‌ها و روزهای متوالی همه خطرات را به جان خریدند تا واکسن را تهیه کنند و «ما می‌توانیم» را عملی کنند خداقوت می‌گوییم و عرض تشکر داریم.

امام جمعه موقت مهریز افزود: دشمن اگر حس کند می‌توانیم، عقل نشینی می‌کند در غیراینصورت زور می‌گوید. حتی در بحث‌های دارو و درمان که بحث جنگ نیست زور می‌گوید، ولی در صدر جدول کسانی است که ابتلا و مرگ و میر آنها بیشتر است.

وی با اشاره به بیستم محرم گفت: این‌روز، سالروز حرکت اسرای کربلا از کوفه به شام است. این قیام در حکم رسانه قیام عاشوراست، آنچه ابی‌عبدالله(ع) در عصر عاشورا انجام دادند اسرای کربلا زمانی این واقعه را تکمیل کردند که یزید صفتان را رسوای تاریخ کردند و انگیزه قیام منحصر به فرد امام حسین(ع) را برای مردم بازگو کردند.

حجت‌الاسلام اصغر زارع با بیان اینکه اسرای کربلا شیرهایی بودند در زنجیر ادامه داد: اسرای کربلا در محضر قدرت عملی در کاخ یزید و در شهر شام کاری کردند که سردمدار حکومت علوی عقب نشینی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یاد و خاطره شهدا و اسرای کربلا را گرامی داشت و افزود: شهیدان رجایی و باهنر که کوتاهترین عمر دولت را در کشور ما داشتند ولی در همین چند روز کمر همت را برای کمک به مردم بستند و با کمال سادگی و به دور از همه تجملات و تشریفات راه چگونه خدمت کردن را به دولت مردان اموختند.

وی تصریح کرد: در دنیا کشوری به اندازه ما دچار حملات تروریستی قرار نگرفته است، شهدای بسیار زیادی را در انواع و اقسام ترورها تقدیم کردیم چه ترور جمعی و فردی و چه حملات هوایی، شهدای محراب که به دست امریکا اتفاق افتاد. هنوز که هنوز است هم صهیونیست و هم استکبار جهانی افرادی را در لیست ترور دارند.

حجت الاسلام زارع با آرزوی موفقیت برای دولت جدید افزود: به حمدلله مردم با بصیرت خوب انتخابی را انجام دادند و توجه به حرف های سخیف و سبک بعضی از رقبا نکردند. کسی بر منصب ریاست جمهور تکیه زد که امتحان خود را پس داده است.

وی بیان کرد: آیت الله رئیسی سال‌های متعدد در قوه قضائیه همچنین به عنوان تولیت آستان قدس رضوی و در عرصه های مختلف اقدامات شایسته بسیاری را پایه گذاری کرد و اکنون نیز امیدواریم در مسند ریاست جمهوری نیز موفق ظاهر شود.

حجت الاسلام زارع عنوان کرد: آیت الله رئیسی برعکس سایر مسئولان که در خانه‌های خود می‌نشستند، در خطرناکترین نقاط حضور پیدا کردند و باعث امیدواری بیشتر مردم به دولت شدند.

وی با اشاره به کار خوب مجلس افزود: وزرا باید اعتماد مجلس که اعتماد ملت است را بدست آوردند، مسئولیت خود را به نحو احسن انجام دهند و حق مردم را به خوبی رعایت کنند.

خطیب جمعه مهریز اظهار کرد: مردم در جریان انقلاب بهترین مردم بودند و هستند و چیزی کم نگذاشتند و این مسئولین هستند که باید این امید را در دل مردم دوباره جوانه بزند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار