فردا؛

مادر شهید شهریاری در بهشت زهرای زنجان آرام می‌گیرد

فردا (شنبه) مادر شهید شهریاری در بهشت زهرای زنجان تشییع و تدفین می‌شود.
کد خبر: ۴۷۳۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸ - 27August 2021

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، حاجیه خانم «قمرتاج زینعلی» ۷۳ ساله مادر مجید شهریاری شهید هسته‌ای که از روز‌های گذشته درگیر بیماری کرونا بود و در روز‌های اخیر به کما رفته بود ظهر امروز آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.

بنا بر این گزارش، پیکر مطهر این مادر شهید فردا صبح در بهشت زهرای زنجان به خاک سپرده می‌شود. مدیران و مسؤولان کشوری و لشکری استان زنجان نیز طی پیام‌های جداگانه درگذشت این والده شهید را تسلیت گفتند.

شهید شهریاری در سال ۱۳۴۵ در زنجان متولد شد و تحصیلات ابتدایی و دبیرستان را در زنجان به پایان رساند، وی با کسب رتبه ۲ در سال ۱۳۶۳ در آزمون ورودی دانشگاه صنعتی امیر کبیر در رشته مهندسی الکترونیک پذیرفته شد، سپس در سال ۱۳۶۷ رتبه نخست در آزمون کارشناسی ارشد رشته مهندسی هسته‌ای در دانشگاه صنعتی شریف را کسب کرد و در نهایت در سال ۱۳۷۷ موفق شد که دکترای خود را در رشته علوم و تکنولوژی فناوری هسته‌ای از دانشگاه امیر کبیر دریافت کند.

شهید مجید شهریاری دانشمند فرزانه و استاد فیزیک هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی ایران سرانجام در تهران در ۸ آذر ۱۳۸۹ توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

از این شهید والا مقام دو فرزند به نام‌های محسن و زهرا به یادگار مانده است، همسر این شهید بزرگوار، بهجت قاسمی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی است که در زمان ترور در کنار شهید بزرگوار حضور داشتند و دچار مصدومیت شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها