پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس زنجان در پی درگذشت مادر شهید شهریاری

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در پی درگذشت مادر دانشمند شهید هسته‌ای دکتر مجید شهریاری پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۴۷۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱ - 28August 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «قاسم محمدی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در پی درگذشت مادر دانشمند شهید هسته‌ای دکتر مجید شهریاری پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

به شهدای گرانقدر و والامقامش ایران اسلامی که با گذشت و ایثار خود از آرمان انقلاب و نظام دفاع و جان خود را در این را تقدیم کردند، می بالیم، در این میان نقش مادران صبور و بزرگوار شهدا در تربیت چنین اسوه‌هایی بی بدیل است.

مادران شهدا با تاسی از حضرت زینب (س) در مصیبت و داغ فرزند شکیبا بوده و چون اسوه صبر بر ادامه راه حق تاکید داشتند. مادران شهدا با وجود شهادت عزیزانشان استوار و با ایمان برای انقلاب ایستادند و به مانند همه بانوان و مادران دیگر خم به ابرو نیاورد تا شادی دشمنان نظام را به یاس تبديل کرد.

درگذشت حاجیه خانم «قمرتاج زینعلی» مادر گرانقدر دانشمند هسته‌ای کشورمان شهید دکتر مجید شهریاری خبری بود که موجب تاثر همه دوستداران ميهن عزيزمان و انقلاب شد.

ایشان سنگری محکم برای تبیین تربیت اسلامی و انقلابی برای نسل جوان بود و منزل وی خانه امید همه دلدادگان انقلاب و عاشقان علم و شهادت بود که با کمال تاسف این مادر گرانقدر بعد از سالها تحمل فراق فرزندش در ایام عزای سیدالشهدای کربلا به دیدار وی شتافت.

این ضایعه بزرگ را به فرزندان مرحومه زینعلی و خانواده معزا تسلیت عرض نموده و در این روزها که یادآور خطبه خوانی بانوی صبر و استقامت در دستگاه یزیدیان است از خداوند متعال خواهانیم ایشان را همنشین حضرت زینب (س) گرداند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار