شهید غلامرضا بنیادیان: در مقابل مخالفین انقلاب ایستادگی کنید

شهید غلامرضا بنیادیان در وصیت‌نامه خود آورده است: شما را سفارش می‌کنم در صورت شهید شدن من همچنان خط امام و انقلاب اسلامی را دنبال کرده و تا جایی که توان دارید در مقابل مخالفین انقلاب اسلامی ایستادگی کنید.
کد خبر: ۴۷۳۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱ - 28August 2021

شهید غلامرضا بنیادیان: در مقابل مخالفین انقلاب ایستادگی کنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.  

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید غلامرضا بنیادیان

«من نیز در راه عقیده‌ام آگاهانه به جهاد علیه تمامی باطل بر می‌خیزم و چه باک از کشته شدن در راه عقیده‌ام، زیرا نوید قرآن است که می‌فرماید ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله اموتا بل احیا عن ربهم یرزقون.

به خدمت سپاه در آمدم شاید بتوانم دینی را که نسبت به ملتم و کشور دارم با ایثار خون خود ادا کنم و از خداوند بزرگ می‌خواهم مرا توفیق دهد تا بتوانم با ایثار خون خویش هر چه بیشتر به امام امت و انقلاب اسلامی خدمت کنم.

من وظیفه خود دانستم که به خدمت سپاه انقلاب اسلامی ایران درآیم.

پس از این رو مادر، خواهران و برادران عزیزیم شما را وصیت می‌کنم که اگر افتخار شهید شدن را پیدا کردم در مرگ من تأسف نخورید و الگویی باشید برای خواهران و مادران و برادران شهیدان دیگر، زیرا انسانی که ازمادر متولد می‌شود عاقبت خود خواهد مرد و چه افتخار بزرگی که چگونه مردن را خود انتخاب کنی و من باکمال میل از حاکمیت و استقرار مکتب نجات بخش اسلام از بذل جان خود دریغی ندارم و تا آخرین قطره خون علیه دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی خواهم ایستاد؛ و حال که برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی به جبهه می‌روم از خداوند بزرگ می‌خواهم مرا توفیق دهد تا بتوانم با ایثار خون خویش هر چه بیشتر به امام امت و انقلاب اسلامی خدمت کنم و نیز شما را سفارش می‌کنم در صورت شهید شدن من همچنان خط امام و انقلاب اسلامی را دنبال کرده و تا جایی که توان دارید در جلوی مخالفین انقلاب اسلامی ایستادگی کرده و به گفته‌های امام امت خمینی بزرگ که همانا گفته‌های قرآن و پیغمبر اسلام است عمل کنید.»

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها