پیام تبریک فرماندهان «نهاجا» و نیروی پدافند هوایی ارتش به امیر «آشتیانی»

امیر سرتیپ نصیرزاده و امیر سرتیپ صباحی‌فرد در پیام‌هایی جداگانه انتصاب وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح را تبریک گفتند.
کد خبر: ۴۷۳۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹ - 28August 2021

فرمانده نیروی هوایی ارتش انتصاب امیر «آشتیانی» را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش و امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در پیام‌هایی جداگانه انتصاب امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» به وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح را تبریک گفتند.

متن پیام تبریک امیر «نصیرزاده» به وزیر جدید دفاع شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

بردار ارجمند؛ امیر سرتیپ دکتر محمدرضا آشتیانی
وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

استقلال دفاعی کشور عزیزمان و رسیدن به قله‌های خوداتکایی در این عرصه که برای اولین بار پس از خروج مستشاران نظامی خارجی در نیروی هوایی الهی بنیان نهاده شده و پس از آن توسط مردان غیرتمند وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح استمرار یافته به برکت خون طاهر شهیدانی همچون فخری‌زاده‌ها و مجاهدت‌های نادیده و مکتوم بسیاری از نخبگان دفاعی ایران اسلامی رقم خورده است.

در سال‌های پس از جنگ تحمیلی، آن وزارت انقلابی در سایه هدایت فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) و تعامل و هم‌افزایی نیرو‌های مسلح و مراکز علمی و دانشگاهی زنجیر‌های تحویل اقلام دفاعی را با دست قدرتمند اعتماد به نفس و استقلال‌خواهی از هم گسسته است.

اینک که به اعتبار سابقه درخشان سال‌های خدمت در مسئولیت‌های مختلف در آجا و ستاد کل نیرو‌های مسلح، اعتماد ریاست محترم جمهوری و مجلس شورای اسلامی را برای حراست از این میراث ارزشمند و ارتقای دستاورد‌ها و گسترش دیپلماسی دفاعی کشورمان کسب نموده‌اید، ضمن عرض تبریک، اطمینان می‌دهم نیروی هوایی ارتش همچون گذشته در مسیر تعامل با صنایع تحت امر وزارت متبوع جنابعالی حرکت خواهند نمود.

ضروری است از توجه ویژه برادر ارجمند امیر سرتیپ حاتمی در مدت تصدی در آن وزارتخانه قدرشناسی نموده و برای جنابعالی و مجموعه همکاران شریف و صدیق‌تان از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون و سربلندی مسئلت نمایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده»

همچنین در پیام تبریک امیر «صباحی‌فرد» به امیر «آشتیانی» آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی جناب آقای امیر سرتیپ دکتر محمدرضا قرایی آشتیانی
وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح

سلام علیکم

اکنون که به اعتبار سابقه درخشان سال‌های خدمت در مسئولیت‌های مختلف در آجا و ستاد کل نیرو‌های مسلح، اعتماد ریاست محترم جمهوری و مجلس شورای اسلامی را برای حراست از این میراث ارزشمند و ارتقاء دستاورد‌ها و گسترش دیپلماسی دفاعی کشورمان کسب نموده‌اید، ضمن عرض تبریک، اطمینان می‌دهم نیروی پدافند هوایی ارتش همچون گذشته در مسیر تعامل با صنایع تحت امر وزارت متبوع جنابعالی حرکت خواهند کرد.

ان‌شاءالله با توکل به لطف و عنایت خداوند متعال و رهنمود‌ها و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در این مسئولیت حساس و راهبردی، همچون گذشته با هم افزایی و ایجاد تحولی شگرف موجب ارتقاء قدرت دفاع نفوذناپذیر نیرو‌های مسلح باشید.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ ستاد علیرضا صباحی فرد»

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار