رییس شورای اسلامی «مهریز»:

شهیدان «رجایی» و «باهنر» الگوی همه مدیران و مسئولان جامعه هستند

«بیدکی» با اشاره به مجاهدت‌های شهیدان «رجایی» و «باهنر»، گفت: این شهیدان اسوه و الگویی مناسب برای همه مدیران و مسئولان جامعه هستند تا خدمات خود را در راستای رشد و اعتلای جامعه اسلامی انجام دهند.
کد خبر: ۴۷۳۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵ - 28August 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «سید محمدامین بیدکی» رییس شورای اسلامی شهرستان مهریز در دیدار با «رضا زارع‌زاده» فرماندار این شهرستان به‌مناسبت هفته دولت، با اشاره به مجاهدت‌ها و خدمات صادقانه و خالصانه شهیدان «رجایی» و «باهنر» اظهار داشت: این شهیدان اسوه و الگویی مناسب برای همه مدیران و مسئولان جامعه هستند تا خدمات خود را در راستای رشد و اعتلای جامعه اسلامی انجام دهند.

وی افزود: همه مدیران باید با تلاش مضاعف برای رفع محرومیت و خدمات‌‌رسانی تلاش کنند و راه بزرگ‌مردانی همچون رجائی و باهنر را ادامه دهند؛ زیرا رمز ماندگاری این شهدا، خدمت صادقانه و ولایت‌مداری آن‌ها بود.

فرماندار مهریز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی و شهیدان رجایی و باهنر، به برخی خدمات دولت در سطح کلان و شهرستان اشاره داشت و وجود اتحاد و همدلی مسئولین دولتی و شوراها و تلاش جمعی را باعث به نتیجه رسیدن پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان دانست و تصریح کرد: قطعاً ماحصل این تلاش همگی، باعث رضایت‌مندی عمومی برای مردم خواهد بود.

سرپرست شهرداری مهریز نیز ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، از تلاش‌ها و اقدامات صورت‌گرفته توسط فرماندار و مجموعه‌ی فرمانداری در راستای رشد و توسعه شهرستان تقدیر کرد.

«زارع بیدکی» ادامه داد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر، تمام همت خود را برای حل و فصل معضلات انجام خواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار