نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس:

دولتمردان مردمی بودن و تلاش را سرلوحه کار خود قرار دهند

جلالی با بیان اینکه دولت‌ها باید دو ویژگی مهم مردمی بودن و تلاش را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: دولت تراز انقلاب باید در میدان عمل حرکت کند.
کد خبر: ۴۷۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶ - 28August 2021

دولتمردان مردمی بودن و تلاش را سرلوحه کار خود قرار دهند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین «حسین جلالی ضمن» نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، الگو و مدل های مختلفی از دولت ها را با رویکردهای متفاوتی داشته ایم، اظهار داشت: دولت در تراز انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه باید کارنامه و برنامه داشته باشد باید دو ویژگی مهم مردمی بودن و تلاش را سرلوحه کار خود قرار دهد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم مردمی بودن دولت ها ابراز کرد: دولت ها معمولا با مردم فاصله داشته اند و این مسئله موجب شده تا تنها مشکلات مردم را بشنوند و این مهم را نبینند و باید بدانیم که بین دیدن و شنیدن فرق است و با شنیدن درد مردم، احساس درد نمی کردند و مشکل آنها را مشکل خود نمی دانستند و به همین جهت در جهت حل مسائل تلاش نمی کردند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به مطلب فوق ادامه داد: در روزهای آغازین فعالیت دولت سیزدهم، شاهد حضور رئیس جمهور در بین اقشار مختلف مردم هستیم به ویژه در پی شیوع بیماری کرونا، دولت در بیمارستانها، مراکز درمانی و بهداشتی حضور پیدا کرده است.

وی تلاش را از دیگر ویژگی های دولت در تراز انقلاب دانست و بیان کرد: از برنامه ها عقب هستیم و باید تلاش شبانه روزی در این زمینه انجام شود؛ چراکه در وضعیت بحرانی قرار داریم و در زمینه معیشت، اقتصاد، گرانی، بیکاری، تورم، کاهش ارزش پول ملی و غیره مشکل داریم؛ بنابراین دولت باید به صورت شبانه ورزی فعالیت کند تا عقب ماندگی و ضعف گذشته جبران شود.

حجت الاسلام و المسلمین «جلالی» با تأکید بر اینکه دولت در تراز انقلاب باید در میدان عمل حرکت کند، خاطرنشان کرد: توجه به باورها و ارزش های انقلاب باید مد نظر تمامی دولتمردان باشد و هدفی که شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری ترسیم کرده اند؛ باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار