مدیر بنیاد «روایت حیات طیبه»:

«شب‌های بله برون» و «شب‌های پرستاره» نمونه‌های روایتگری اثرگذار هستند

یکتا گفت: دو برنامه «شب‌های بله برون» در شلمچه و «شب‌های پرستاره» در تهران، نمونه‌های موفقی از روایتگری هنرمندانه و اثرگذار در جامعه محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۴۷۴۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷ - 28August 2021

«شب‌های بعله برون» و «شب‌های پرستاره» نمونه‌های روایتگری اثرگذار هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سردار «حاج حسین یکتا» مدیر بنیاد «روایت حیات طیبه» در جلسه هم اندیشی برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان قم که با حضور جمعی از فرماندهان پیشکسوت لشکر ۱۷ در مجتمع ۳۱۳ مسجد جمکران برگزار شد، اظهار داشت: در موضوع روایتگری دو برنامه کشوری اجرا شده که می‌توان گفت به لحاظ غنای محتوایی و اجرایی و اثرگذاری در جامعه، به مرحله «دم کشیدن» رسیده بودند.

وی افزود: یکی از آن‌ها برنامه «شب‌های بله برون» در شلمچه بود که بخش اعظم آن با همکاری موسسه حماسه ۱۷ و سردار کاجی در زمینه ارائه خاطراتی ناب از شهدا اجرا شد و برنامه بعدی، «شب‌های پرستاره» در تهران بود که طی دو سال مردم تهران بخوبی از سبک اجرای آن استقبال کردند.

یکتا ادامه داد: ما در این برنامه از جغرافیا، تاریخ، ادبیات و ریاضی سخن گفتیم و هر یک از این‌ها را به شهدا وصل کردیم و از احترام به پدر و مادر، محرم و نامحرم، تهران و علما، تهران و خیرین، مبارزان، مجاهدان، بمباران شهری و تهران مقدس و تهران منتظر نیز سخن به میان آوردیم.

مدیر جمعیت امام رضایی‌ها با بیان اینکه در قم برای اجرای طرحی مشابه «شب‌های پرستاره» در بهشت زهرا (س) در حال رایزنی هستیم، عنوان کرد: با اقدامات لجستیکی و فضاسازی و نورپردازی، محیط بسیار مناسبی برای اجرای این طرح فراهم خواهد شد.

وی افزود: برای ارائه محتوای قوی و مطلوب نیازمند ارائه خاطرات ناب و دقیق از سبک زندگی و توکل و توسل و رزم شهدا و نیز شرح موقعیت‌های خاص استان در جنگ هستیم و با نگاه به تاریخ قم و ظرفیت‌های حرم اهل بیت (ع) و نیز شهدای بین الملل، شهدای بدر و ... شاهد اجرای برنامه‌ای در خور شان و مقام شهدا و ایثارگران و خاستگاه واقعی استان در زمینه ایثار و شهادت خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار