به همت سپاه انصارالمهدی (عج)؛

دومین مرکز واکسیناسیون خودرویی در زنجان راه‌اندازی شد

دومین مرکز واکسیناسیون خودرویی در زنجان به همت سپاه انصارالمهدی (عج) در استان زنجان راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۴۷۴۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶ - 29August 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «فتح‌الله حقیقی» استاندار زنجان امروز در حاشیه آغاز مراسم رزمایش خودرویی سپاه استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا به امروز 400 هزار دز واکسن در زنجان زده شده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش شده واکسیناسیون در زنجان هوشمند باشد، ادامه داد: در رنج سنی 70 سال به بالا 91 درصد افراد واکسینه شدند و در این زمینه کار خوبی انجام شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه در استان زنجان 30 مرکز تجمیعی راه‌اندازی شده است، گفت: 148 تیم در این مراکز فعالت دارند که روزانه اگر 30 هزار دز واکسناسیون نیز انجام شود، بدون صف میسر است.

حقیقی با اشاره به اینکه تزریق واکسن به بالای 10 هزار دز در روز رسیده است، گفت: سپاه از آغاز واکسیناسیون همه امکانات خود را در اختیار گذاشته و با ایجاد مرکز واکسیناسیون سیار که هم عوارض کمتر دارد و مورد استقبال مردم است، فعالیت می‌کند. با راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون خودرویی طی امروز تعداد این مراکز در زنجان به دو مرکز افزایش می‌یابد.

وی با تقدیر از همکاری بسیج و سپاه ادامه داد: شناسایی زودهنگام از طریق تست سریع و پی سی آر از جمله خدمات این قشر است.

حقیقی با اشاره به اینکه تاکنون از 460 هزار نفر در استان تست گرفته شده است، عنوان کرد: این رقم با آمار کشور در این زمینه فاصله زیادی دارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه 18 ماه است 3 هزار بسیجی همراه ما هستند و  اقدامات خوبی انجام شده است، بیان داشت: زنجان به پیک پنجم، چهار هفته دیرتر وارد شد و فوتی‌ها کاهش معناداری یافت.

این مسئول با اشاره به اینکه جایگاه مناسبی در زمینه مراقب در زنجان وجود دارد، گفت: این موضوع در زمینه پایین بودن آمار فوتی‌ها، آغاز دیر هنگام پیک در استان و آمار بالای تست کرونا در استان قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها