معاون بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران خبر داد؛

اختصاص ۵۴۴ تخت بیمارستانی ویژه بیماران کرونایی توسط سپاه

سردار «اخوان» گفت: در تداوم خدمت‌رسانی نیروهای مسلح به مردم در عرصه مقابله با کرونا، نیروی زمینی سپاه پاسداران تمامی امکانات و تجهیزات خود را بسیج کرد و تاکنون ۵۴۴ تخت بیمارستانی از سوی جامعه پزشکی نیروی زمینی سپاه وارد عرصه خدمت‌رسانی به مردم شده است.
کد خبر: ۴۷۴۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳ - 29August 2021

اختصاص ۵۴۴ تخت بیمارستانی ویژه بیماران کرونایی توسط سپاهبه گزارش دفاع‌‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «احمد اخوان» فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران امروز در مراسم افتتاح بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهید قاجاریان ویژه بیماران حاد تنفسی در نیشابور اظهار داشت: در تداوم خدمت‌رسانی نیروهای مسلح به مردم در عرصه مقابله با کرونا نیروی زمینی سپاه تمامی امکانات و تجهیزات خود را بسیج کرد و تا امروز ۵۴۴ تخت بیمارستانی از سوی جامعه پزشکی نیروی زمینی سپاه وارد عرصه خدمت‌رسانی به مردم شده است.

وی افزود: بیمارستان سیار نیشابور دارای ۹۶ تخت بستری برای بیماران حاد تنفسی است و نیروی انسانی و کادر تخصصی توانمند و ماهری در این بیمارستان به ارائه خدمات تخصصی به بیماران کرونایی می‌پردازند.

معاون بهداری نیروی زمینی سپاه با تأکید بر اینکه رعایت پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت در این بیمارستان سیار به‌طور صد‌در‌صدی به اجرا در‌می‌آید، گفت: مهمترین مؤلفه این بیمارستان خط‌شکنی و الگوسازی بر این اساس است که با انسجام مدیران شهرستانی در مدتی کوتاه می‌توان ۱۰۰ تخت بیمارستانی را برای خدمت‌رسانی به مردم ایجاد کرد و این بیمارستان به‌دلیل برخورداری از فضای استاندارد از قابلیت تحرک و انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار است.

وی با ابراز اینکه هنر سپاه پاسداران در ظرفیت‌سازی برای خدمت به مردم در گرفتاری‌ها و بلایا است‌، خاطرنشان کرد: نیروی زمینی سپاه تاکنون در ۱۹ نقطه پرخطر بیمارستان ایجاد کرده است؛ ۳ هزار و ۷۰۰ تخت بیمارستانی از طریق نیرو در اختیار بیماران قرار گرفته است و ۸۰۰ تخت نیز به آن اضافه می‌شود که تاکنون ۵۴۴ تخت آن محقق شده است.

سردار اخوان همچنین بر ارائه خدمات تخصصی برای بیماران حاد تنفسی در بیمارستان سیار شهید قاجاریان و برخورداری آن از تخت‌های آی‌سی‌یو خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها