فرمانده سپاه کربلای مازندران:

روحیه جهادی در بین کارکنان دولتی احیا شود

سردار «مسلمی» بر لزوم احیای روحیه جهادی در بین کارکنان دولتی تأکید کرد.
کد خبر: ۴۷۴۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ - 29August 2021

روحیه جهادی در بین کارکنان دولتی احیا شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران در یادواره شهدای کارمند استان مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه ۲۰۰ شهید کارمند استان مازندران، با اشاره به راز ماندگاری شهدا، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: راز ماندگاری شهدا اخلاص و خدمت به مردم است.

فرمانده سپاه کربلا پرهیز از اشرافی‌گری، مردمی‌بودن، تفکر و روحیه جهادی را از ویژگی‌های بارز شهیدان رجایی و باهنر دانست و افزود: با توجه به دوران مسئولیت کوتاه این دو شهید والامقام، پس از چهار دهه همچنان این شهدا بین مردم برجسته هستند.

سردار مسلمی در ادامه به رفتار اربابی برخی از مدیران در دوران‌های انقلاب اشاره و اضافه کرد: آنهایی‌که رفتار ارباب رعیتی با مردم داشتند در بین مردم هیچ جایگاهی نداشته، اما آن دسته از مدیران که اخلاص در عمل داشتند و خدمتگزار مردم بودند، همیشه بین مردم جایگاه خاصی دارند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه مدیر اشرافی بین مردم هیچ جایگاهی ندارد، خاطرنشان کرد: مدیر مردمی همیشه در بین مردم جایگاه و ارزش دارد.

سردار مسلمی با تأکید بر اینکه شهدا مردمی بودند و اخلاص در عمل داشتند، افزود: دشمن در تلاش است تا به مردم القا کند که نظام اسلامی نیرو‌هایی با روحیه جهادی ندارد، اما شهدای مدافع حرم نمونه‌ای از نیرو‌های جهادی هستند.

فرمانده سپاه کربلا به ظرفیت عظیم جوانان و روحیه جهادی آنان اشاره کرد و گفت: با توجه به بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب در دیدار با هیئت دولت، استفاده از ظرفیت جوانان راهگشای مشکلات است.

سردار مسلمی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مردم در تمامی صحنه‌ها پای نظام ایستادند، اضافه کرد: علی‌رغم بی‌تدبیری‌ها، مردم در انتخابات ۲۸ خرداد نشان دادند، که به انقلاب وفادار هستند.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح براینکه نباید زمان را برای جهاد و خدمت به مردم از دست داد، و عرصه خدمت‌رسانی به مردم گسترده است، افزود: کارمندان با کار و اخلاص و پاسخگویی به مطالبات مردم، فضای کاری خود را جهادی کنند.

سردار مسلمی به احیای روحیه جهادی در بین کارکنان دولتی تاکید کرد و ادامه داد: کارمندان با تاسی از شهدا بویژه شهدای مدافع حرم، برای خدمت به مردم تلاش کنند.

فرمانده سپاه کربلا یکی از مهم‌ترین راه برون رفت از مشکلات را ایثارگری نظام اداری دانست و گفت: دشمن در تلاش برای القای ناکارآمدی و ناامیدی در جامعه است و می‌خواهد روحیه کاهلی و سستی را در بین نهاد‌ها و ارگان‌ها ترویج کند.

سردار مسلمی به شرایط اقتصادی کشور هم اشاره کرد و افزود: برخی‌ها با استفاده از ابزار رسانه، دست به سیاه‌نمایی می‌زنند که باید در این زمینه هوشیار بود.

در پایان این مراسم از خانواده معزز شهید مدافع حرم کمالی، خانواده‌های معظم شهدای کارمند استان، آزادگان سرافراز و جانبازان قهرمان بازنشسته و شاغل در ادارات و نیز فرماندهان نمونه پایگاه‌های مقاومت بسیج کارمندان و ادارات سپاه کربلا با اهدای تندیس تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار