فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع):

اخلاص شهیدان رجایی و باهنر باعث ماندگاری نام و عملکرد آن‌ها شد

سردار «اکبری» گفت: شهید رجایی آمده بود که خدمت کند و خدمت بی‌منت و ماندگاری انجام دهد، اخلاص شهیدان رجایی و باهنر باعث ماندگاری نام و عملکرد آن‌ها شد.
کد خبر: ۴۷۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴ - 29August 2021

تجدید عهد با شهدای گمنام در شهرکردبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، مراسم عطرافشانی، گلباران و قرائت زیارت عاشورا به‌مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و کارمندان شهید، همزمان با هفته دولت و روز بسیج کارمندان در تپه نورالشهدای شهرکرد با حضور جمعی از مدیران ادارات، مسئولین بسیج کارمندان و سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) برگزار شد.

سردار اکبری در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت روز بسیج کارمندان، با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در ۴۳ سال گذشته، اظهار داشت: دشمنان انقلاب از روز اول پیروزی آن نه‌تنها از دشمنی خود کم نکرده‌اند، بلکه روز به روز بر دشمنی خود نیز افزوده‌اند.

وی با یادآوری ایستادگی نظام قدرتمند جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار جهانی، افزود: ترور شهیدانی همچون رجایی و باهنر، رئیس جمهور و نخست‌وزیر شهید، ترور شهدای هفتم‌تیر مانند شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، ایجاد غائله‌های متعدد در کشور و تحمیل هشت سال جنگ، تحریم، تهدید و فشار همه‌جانبه، گوشه‌هایی از توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در ۴۳ سال گذشته است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) گفت: دشمنان ما به‌‌دنبال براندازی اصل نظام جمهوری اسلامی بودند و می‌خواستند این نظام پا نگیرد، اما امروز قدرتمند و توانمند هستیم و در همین ماه محرم شاهد راه‌اندازی دسته‌های عزاداری حسینی در انگلیس و آمریکا بودیم که بیان‌گر این واقعیت است که انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است.

سردار اکبری با اشاره به شیوه زندگی شهید رجایی اظهار داشت: شهید رجایی آمده بود که خدمت کند و خدمت بی‌منت و ماندگاری انجام دهد، اخلاص شهیدان رجایی و باهنر باعث ماندگاری نام و عملکرد آن‌ها شد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر مبنای مردم‌سالاری دینی شکل گرفته است و مسئولان در این نظام باید خادم مردم باشند که رهبر معظم انقلاب اسلامی هم در سخنان دیروز و هم در سخنرانی‌های متعدد خود، بر ضرورت خدمت مسئولان به مردم تأکید دارند.

وی ساده‌زیستی شهید رجایی را از دیگر ویژگی‌های این شهید عزیز دانست و گفت: سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هم در وصیت خود به من و شما تذکر داده‌اند که دل در گرو انقلاب و اعتقاد عملی به ولایت فقیه داشته باشیم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها