فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) خبر داد؛

گرامیداشت هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری با محوریت عملیات «والفجر ۸»

سردار «اکبری» گفت: برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال در چهارمحال و بختیاری، بیشتر با محوریت تبیین نقش رزمندگان و مردم استان در عملیات «والفجر ۸» که کارنامه درخشان استان و تیپ ۴۴ قمربنی هاشم (ع) در آن قابل طرح است، برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۷۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸ - 29August 2021

گرامیداشت هفته دفاع مقدس با محوریت والفجر ۸به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، جلسه هم‌اندیشی پیرامون برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با حضور سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری و «یوسف افشاری‌نیا» مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری در این جلسه، با اشاره به سابقه اجرای برنامه میدانی سال گذشته به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: این دیدار انجام شد تا ان‌شاءالله بتوانیم امسال نیز با شکوه و عظمت و جلوه خاصی، برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس را برگزار کنیم.

وی افزود: تلاش بر این است که برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال از شبکه استانی «جهانبین» و شبکه سراسری «شما» به‌صورت زنده پخش شود.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه، ضمن تسلیت ایام محرم و صفر، هفته دولت و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان سلامت، مدافعان امنیت و مدافعان حرم را گرامی‌داشت و اظهار داشت: پیش‌قدم شدن صدا و سیمای مرکز استان برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و مقاومت ملت عزیز ایران در مقابل استکبار جهانی و یادآوری رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و ازخودگذشتگی‌های جوانان این مرز و بوم، بسیار ارزشمند است.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس یادآور مقاومت مردم ایران در مقابل تمام دنیا به برکت وجود حضرت امام خمینی (ره) و اتکا به قدرت لایزال الهی و عنصر معنویت است.

سردار اکبری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: امروز وظیفه ما حفظ ارزش‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی است که ما با این ارزش‌ها زنده هستیم و باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگهداریم که این موضوع کمتر از خود شهادت نیست.

وی با تقدیر از همدلی، همراهی و هم‌افزایی بین صداوسیما با سپاه و بسیج استان، گفت: برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال در استان، بیشتر با محوریت تبیین نقش رزمندگان و مردم استان چهارمحال و بختیاری در عملیات «والفجر ۸» که یکی از عملیات‌های موفق دوران دفاع مقدس بود و کارنامه درخشان استان و تیپ ۴۴ قمربنی هاشم (ع) در آن قابل طرح است، برگزار می‌شود.

سردار اکبری، با اشاره به تاریخچه‌ای از حضور پرقدرت رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در عملیات «والفجر ۸»، جناح‌داری این عملیات بزرگ را افتخاری برای مردم و رزمندگان این استان دانست و گفت: باید تلاش کنیم تا این افتخارات را برای نسل جوان تبیین کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها