بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر به مناسبت هفته دولت؛

اتحاد دولت و ملت بنیادی‌ترین عامل برای خنثی‌سازی توطئه‌هاست

در بیانیه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر به مناسبت هفته دولت آمده است: دشمنان انقلاب اسلامی خوب می‌دانند که اتحاد دولت و ملت بنیادی‌ترین عامل برای خنثی‌سازی توطئه‌هاست و از این رو، در جامعه ایجاد نفاق می‌کنند.
کد خبر: ۴۷۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲ - 30August 2021

اتحاد دولت و ملت بنیادی ترین عامل خنثی‌سازی توطئه‌ها و فتنه ها استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر به مناسبت سالروز شهیدان «رجایی و باهنر» بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

هشتم شهریور سالروز شهادت مظلومانه «رجایی و باهنر» به عنوان موسسان نهاد امور تربیتی بعد از انقلاب اسلامی است که سبک زندگی آنها مبتنی بر تواضع، فروتنی و ساده زیستی بود.

سیره مدیریتی شهیدان «رجایی و باهنر» تبدیل به یک الگوی ماندگار شد و بر همین اساس هفته اول شهریور ماه به پاس این منش های والا و به منظور نهادینه شدن فرهنگ جهادی و به یاد اسوه های بزرگ تقوا، اخلاص و ایمان و خدمتگزاران جهادی و انقلابی مردم، شهیدان رجایی و باهنر، به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است تا دستاوردها و خدمات ارزنده نظام و دولت بیان شود. شهیدانی که با بصیرت خود در مسیر تعالی و پیشرفت ایران گام برداشتند و این عمل آنها به مثابه خاری در چشم دشمنان اسلام بدل شد که منافقین بزدل دست به جنایت ترور این دو شهید دلسوز انقلاب نموند. آنچه باعث شد یاد و نام این دو شهید در اذهان ملت ایران باقی بماند آشنایی آنها با مشکلات مردم و خدمت و کوشش های بی منت و خداپسندانه بود.

دشمنان انقلاب اسلامی خوب می دانند که اتحاد دولت و ملت بنیادی ترین عامل خنثی‌سازی توطئه‌ها و فتنه ها است و از این رو در برهه های حساس نظام دست به دسیسه چینی و پاشیدن بذر نفاق در جامعه می کنند تا ملت را نسبت به انقلاب دلسرد کنند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و تمام شهیدان اسلام به ‌ویژه شهیدان «رجایی و باهنر»، هفته دولت را فرصتی مغتنم برای اتحاد ملت و دولت دانسته و به تمام دولتمردان خدمتگزار توصیه می‌کند که در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، منویات و نصایح حکیمانه رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند. از خداوند منان برای همه مسئولین دلسوز این انقلاب توفیقات روزافزون را خواستاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار