بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به مناسبت هشتم شهریور؛

حادثه تروریستی هشتم شهریور سند مظلومیت مردم ایران است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت هشتم شهریور سالروز شهادت «محمدعلی رجایی» و «محمدجواد باهنر» بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۷۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹ - 30August 2021

حادثه تروریستی هشتم شهریور سند مظلومیت مردم ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران به مناسبت هشتم شهریور سالروز شهادت «محمدعلی رجایی» و «محمدجواد باهنر» بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

شهادت رئیس جمهور مکتبی «محمدعلی رجایی» و نخست وزیر دانشمند «محمدجواد باهنر» در حادثه تروریستی هشتم شهریور ۱۳۶۰ در دفتر نخست وزیری، سند دیگری از حقانیت نظام جمهوری اسلامی و مظلومیت مردم ایران است.

این حادثه که به دست منافقین کوردل و دو ماه پس از حادثه تروریستی هفتم تیر و شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش انجام گرفت، دل امام و امت انقلابی ایران اسلامی را به درد آورد و یک بار دیگر جنایت استکبار و ایادی داخلی آن را علیه ملت ایران ثابت کرد.

شهادت دو تن از خدمتگزاران صدیق و متعهد نظام، خللی در عزم و اراده آهنین ملت در ادامه مسیر انقلابی و جهادگونه این دو فرزند امام (ره) وارد نکرد؛ چرا که به فرموده حضرت امام (ره) «ملتی که قیام کرده است در مقابل همه قدرت‏های عالم، ملتی که برای اسلام قیام کرده است، برای خدا قیام کرده است، برای پیشرفت احکام قیام کرده است، این ملت را با ترور نمی‏‌شود عقب راند؛ گرچه خود واقعه و خود این افرادی که شهید شده ‏اند، در نظر همه ما عزیز و ارجمندند.»

حادثه هشتم شهریور پیام عدالت‌خواهی دولت خادم ملت را به دنیا مصادره کرد و باعث شد چهره پلید منافقین و استکبار جهانی در به شهادت رساندن دو چهره مظلوم و دلسوز نظام و مردم به همگان شناسانده شود.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و بزرگداشت هفته دولت و با اعلام اینکه، با قطره قطره خون به ناحق ریخته شده این شهیدان درخت نوپای انقلاب اسلامی تناور شد و راه و منش و رفتار انقلابی این شهیدان، مکتبی شد برای شکوفایی و استمرار نظام و گسترش اندیشه‌های ناب انقلابی، بر لزوم الگوگیری از منش انقلابی و جهادی این شهدا توسط نیرو‌های دلسوز نظام و پاسداشت این ایام تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها