صبح امروز برگزار شد؛

آئین بزرگداشت شهید باهنر در کرمان

آیین گرامیداشت چهلمین سالگرد شهادت حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر و شهدای دولت در موزه شهید باهنر کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۴۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴ - 30August 2021

آئین بزرگداشت شهید باهنر در کرمان

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، امروز هشتم شهریور و همزمان با چهلمین سالگرد شهدای دولت، آیین گرامیداشت چهلمین سالگرد شهادت حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر در موزه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

در این آیین حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌ سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان و سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان حضور داشتند.

حسین انجم‌شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هشتم شهریور سالروز انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر به دست منافقان کوردل و روز مبارزه با تروریسم است.

وی بیان کرد: این دو شهید بزرگوار در دوران کوتاه اما پر برکت تشکیل دولتی مکتبی خود تلاش کردند تا با رفع محرومیت و تبعیض و بی‌عدالتی، سعادتمندی را برای ملت خویش به ارمغان بیاورند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه سرانجام با خیانت منافقان کوردل و تحت حمایت استکبار جهانی شهید رجایی و باهنر به شهادت رسیدند گفت: بی شک سیره شهیدان رجایی و باهنر فصل درخشانی از صفحات زرین خدمتگزاری در نظام اسلامی است.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها