مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

هنر این است که فرهنگ دفاع مقدس را به همه سلیقه‌ها انتقال دهیم

سردار مرادحاجتی گفت: دفاع مقدس مربوط به ما و یا سپاه و دیگر نهادها نیست و مربوط به همه سلیقه‌ها است و هنر ما باید این باشد که این فرهنگ را به همه لایه‌های جامعه و سلیقه‌های مختلف منتقل کنیم.
کد خبر: ۴۷۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴ - 30August 2021

هنر این است که بتوانیم فرهنگ دفاع مقدس را به همه لایه های جامعه انتقال دهیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اولین نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها و شرکت‌های مختلف استان خوزستان با موضوع راهکارهای نوین تولید محتوا و تبلیغات در حوزه دفاع مقدس با سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» امروز در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

در این جلسه سردار مرادحاجتی به اهداف جدید محتوایی در این حوزه اشاره کرد و اظهار داشت: مدیران روابط عمومی دستگاه ها سرشار از ایده و نوآوری هستند و این خلاقیت ها باید جهت ارتباط بیشتر و بهتر با جامعه به کار برده شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان افزود: دفاع مقدس مربوط به ما و یا سپاه و دیگر نهادها نیست. دفاع مقدس مربوط به همه اقشار، اصناف و سلیقه هاست و هنر ما باید این باشد که این فرهنگ را به همه لایه های جامعه و سلیقه های مختلف منتقل کنیم.

سردار مرادحاجتی از مدیران روابط عمومی دستگاه های مختلف خوزستان خواست که طرح ها، ایده ها و نظریات نوین خود را به صورت مکتوب و به صورت پیشنهاد به ستاد استانی هفته دفاع مقدس ارائه دهند که یک حرکت جهادی منظم و وحدت بخش از حوزه دفاع مقدس به گوش جامعه برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها