فرمانده سپاه استان البرز:

مجموعه سپاه و بسیج تا ریشه‌کنی کرونا در کنار مردم خواهد بود

سردار «حیدرنیا» گفت: به البرزی‌ها قول می‌دهیم که بسیج، سپاه و مسئولین انقلابی استان تا پایان ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا، در کنار مردم خواهند بود.
کد خبر: ۴۷۴۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸ - 31August 2021

مجموعه سپاه و بسیج تا ریشه‌کنی کرونا در کنار مردم خواهد بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سردار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز صبح امروز در آئین افتتاح مرکز واکسیناسیون شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن ورزشی دلاوران کرج اظهار داشت: امروز در نقطه کانونی مقابله با پدیده منحوس کرونا و پیک پنجم این بیماری قرار داریم و روزانه بیش از 500 نفر از هم‌وطنانمان را از دست می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه اکنون شرایط عادی نیست و همه باید برای شکست این پدیده منحوس دست‌به‌دست هم دهیم، مطرح کرد: زمانی که ولی امر مسلمین فرمان کمک همه دستگاه‌ها به‌ویژه نیروهای مسلح را به دولت و مردم برای مهار کرونا ویروس صادر کردند، بازهم سربازان گمنام و بسیجیان دریادل به فرمان فرمانده خود لبیک گفتند و پای کار آمدند.

فرمانده سپاه استان البرز، بسیجیان را چشم و چراغ این ملت دانست و با اشاره به زحمات، تلاش‌ها و مجاهدت‌های مخلصانه، بی‌ریا و قابل تقدیر آن‌ها عنوان کرد: در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که مزین به نام سید شهدای مقاومت است، همه بسیجیان، مسئولین و آحاد مردم پای کار این نظام آمدند تا بتوانیم با کمک و هم‌افزایی یکدیگر این ویروس را کنترل و مهار کنیم.

وی هدف از اجرای مرحله سوم طرح شهید سلیمانی را قطع زنجیره انتقال ویروس در سطح جامعه با تمرکز بر محلات و کمک به شبکه بهداشت و درمان کشور و استان برای واکسیناسیون سراسری و انبوه جامعه هدف عنوان کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران بحران‌های بسیاری را در زمینه‌های مختلف تجربه کرده است و بی‌شک این بحران را نیز با سرافرازی پشت سر خواهد گذاشت.

فرمانده سپاه استان البرز بسیج را مجموعه‌ای از جنس مردم، مخلص برای مردم و خدمتگزاری بی‌ریا، بی‌ادعا و بی‌منت برای مردم برشمرد و اذعان داشت: هر زمان که این نظام و کشور با مشکلی مواجه می‌شود که نیاز به کمک دارد، بسیج وارد عرصه می‌شود و به بهترین نحو بحران پیش‌آمده را کنترل و مدیریت می‌کند.

وی مطرح کرد: در ابتدای فراگیری این ویروس منحوس همه دنیا برای تهیه یک عدد ماسک یا محلول ضدعفونی‌کننده مستأصل بودند اما زمانی که خواهران و برادران بسیجی وارد عرصه شدند، همه ظرفیت‌ها پای کار آمدند و این مشکل برطرف شد. زمانی ک جمهوری اسلامی ایران مشکل کمبود ماسک را رفع کرد، آمریکای جنایتکار، ماسک را از دیگر کشورها می‌دزدید.

سردار حیدرنیا افزود: زمانی که در طرح غربالگری بسیج وارد میدان شد در کمتر از 10 روز کل جمعیت کشور غربالگری و سامانه سیب وزارت بهداشت تکمیل شد. در طرح مواسات و کمک مؤمنانه نیز، بسیجیان بدون منت و بی‌ریا اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی میان افرادی که به‌واسطه فراگیری این ویروس زندگی آن‌ها دچار سختی شده بود کردند.

فرمانده سپاه استان البرز گفت: این قبیل اقدامات، افتتاحیه‌ها و خدماتی که بسیجیان با حمایت و پشتیبانی مسئولین به مردم ارائه می‌دهند، چیزی جز فرهنگ غنی و متقن بسیجی نیست. بی‌شک هرقدر این ویروس قدرتمند و مهار آن دشوار باشد، قدرت هم‌افزایی ما با یکدیگر، از ویروس بیشتر است. امروز همه پای کار مدیریت این بحران آمده‌ایم تا بتوانیم به‌زودی این ویروس را مهار کنیم.

وی از افتتاح 14 مرکز واکسیناسیون در البرز از هفته گذشته تاکنون خبر داد و بیان داشت: سپاه و بسیج هر آنچه که در اختیار دارد اعم از امکانات، تجهیزات، اماکن و نیروی انسانی را برای واکسیناسیون مردم و مهار ویروس کرونا پای کار آورده است. به البرزی‌ها قول می‌دهیم که بسیج، سپاه و مسئولین انقلابی استان تا پایان ریشه‌کنی این ویروس منحوس، در کنار مردم خواهند بود. امید است با کمک و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها و مسئولین به‌زودی شاهد ریشه‌کنی این ویروس باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار