مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان:

دفاع مقدس میراث گرانبها و گنجینه تاریخی ملت ایران است

«سلامی» گفت: دفاع مقدس میراث گرانبها، قله افتخار و گنجینه تاریخی ملت ایران است و رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس آزمایش‌های بسیار بزرگی را با موفقیت پشت سر گذاشتند.
کد خبر: ۴۷۴۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲ - 31August 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: دفاع مقدس میراث گرانبها، قله افتخار و گنجینه تاریخی ملت ایران است و رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس آزمایش‌های بسیار بزرگی را با موفقیت پشت سر گذاشتند و امروز کارنامه درخشانی از آنان به یادگار مانده است.

وی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها، ایثارگری‌ها، شجاعت و دلاوری‌های مردان و زنانی بی ادعا است که امنیت، آرامش و اقتدار و عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران بزرگ‌ترین ارمغان آنهاست. ترویج ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه و در بین جوانان روحیه مجاهدت در راه خدا را افزایش خواهد داد و همه موظفیم ارزش‌های افتخار افرین ملت بزرگ ایران را به نسل‌های آینده انقلاب اسلامی انتقال دهیم.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان در خصوص برنامه‌های بزرگداشت دفاع مقدس و مقاومت ۱۴۰۰ ادامه داد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا رژه نیرو‌های مسلح برگزار نمی‌شود و به جای آن نمایشگاه هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان برپا خواهد شد.

سلامی برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس و اربعین حسینی را نمونه‌ای بارز از ترویج ارزش‌های دفاع مقدس دانست و بیان داشت: تلاش‌ها و اقدامات جهادی توان و اقتدار امروز ما را نشان خواهد داد و در عین حال الهام بخش و امید آفرین خواهد بود.

وی ادامه داد: از برنامه‌های شاخص روز ۳۱ شهریور امسال همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس دیدار جمعی از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان سمنان با ریاست محترم جمهوری از طریق ارتباط تصویری است که همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

«حسن اسلامی راد» مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری سمنان در این جلسه گفت: با توجه به تقارن ایام اربعین حسینی با هفته دفاع مقدس، نمایشگاه نیرو‌های مسلح استان که نشان همدلی و تلاش جهت ترویج ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس در جامعه است برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: نمایشگاه تجهیزات و ادوات نظامی در فضای باز مرکز فرهنگی دفاع مقدس، با همکاری نیرو‌های مسلح استان جهت بازدید عموم مردم و علاقمندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به نمایش گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها