مدیرکل بنیاد شهید استان البرز:

انقلاب اسلامی بدون ایثار و فداکاری پیروز نمی‌شد

«رستمیان» با بیان اینکه اگر ایثار و فداکاری در جامعه ما نبود انقلاب پیروز نمی‌شد، گفت: مدیران و مسئولان مکلف به حفظ احترام و جایگاه جانبازان و ایثارگران هستند.
کد خبر: ۴۷۴۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷ - 31August 2021

انقلاب اسلامی بدون ایثار و فداکاری پیروز نمی‌شدبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز امروز در دیدار با جانباز سرافراز «کاظم زنگنه» ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت، جانبازان را اسوه‌های ایثار و مقاومت دانست و اظهار داشت: آسایش امروز ما مرهون فداکاری جانبازان است که برای انقلاب و کشور سنگ تمام گذاشتند.

وی مجاهدت‌های جانبازان در طول ادوار مختلف تاریخ انقلاب اسلامی را الگویی بی‌نظیر برای نسل امروز و آینده کشور دانست و مطرح کرد: جانبازان درس‌های فراوانی از رشادت و ازخودگذشتگی برای نسل‌های امروز و آینده کشور دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بیان داشت: امروز از جامعه  اسلامی انتظار می‌رود تا ضمن تکریم جانبازان که برای امنیت ما مخلصانه از بهترین هستی خود گذشتند، راه شهدا و جانبازان را ادامه دهند و از ارزش‌های انقلاب دفاع کنند. اگر ایثار و فداکاری در جامعه ما نبود انقلاب پیروز نمی‌شد.

رستمیان بیان داشت: امروز با هیچ زبان و عملی نمی‌توان از رشادت‌های جانبازان تقدیر کرد. مدیران و مسئولان مکلف به حفظ احترام و جایگاه جانبازان و ایثارگران هستند و باید تا حد ممکن در جهت تسهیل امور زندگی آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار