معاون وظيفه عمومی استان البرز خبر داد؛

فراخوان مشمولان فارغ‌التحصیل رشته‌های پزشکی و پيراپزشکی جهت اعزام به مراکز درمانی نيروهای مسلح

سرهنگ «چگینی» از فراخوان مشمولان فارغ‌التحصیل رشته‌های پزشکی و پيراپزشکی جهت اعزام به مراکز درمانی نيروهای مسلح از سوی سازمان وظيفه عمومی ناجا خبر داد.
کد خبر: ۴۷۴۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸ - 31August 2021

فراخوان مشمولان فارغ‌التحصیل رشته‌های پزشکی و پيراپزشکی جهت اعزام به مراکز درمانی نيروهای مسلحبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، سرهنگ «محمدرضا چگينی» معاون وظيفه عمومی استان البرز اظهار داشت: با توجه به تشديد شيوع ويروس منحوس کرونا و نياز مراکز درمانی نيروهای مسلح برای خدمت‌رسانی به مردم برابر فرمان فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، مشمولان غايب و غير غايب فارغ‌التحصیل رشته‌های گروه پزشکی و پيراپزشکی فراخوان شده‌اند.

وی افزود: مشمولان باید برای اعزام به خدمت اقدام کنند تا در اولين زمان ممکن، پس از سازمان‌دهی جهت مشارکت در امر درمان بيماران به مراکز درمانی نيروهای مسلح اعزام شوند. مشمولان فارغ‌التحصیل رشته‌های گروه پزشکی و پيراپزشکی که برای اعزام به خدمت اقدام کرده‌اند و برگ آماده‌به‌خدمت به تاريخ مهر 1400 را دريافت کرده‌اند باید در تاريخ قيد شده مطابق اطلاعات درج شده در برگ معرفی‌نامه، خود را معرفی کنند تا برابر روال جاری اعزام آن‌ها صورت گیرد.

سرهنگ چگینی مطرح کرد: مشمولان فارغ‌التحصیل گروه پزشکی و پيراپزشکی در رشته‌های پزشکی، پرستاری، فوریت‌های پزشکی، علوم آزمايشگاهی و راديولوژی که برای اعزام به خدمت اقدام کرده‌اند و دارای برگ آماده‌به‌خدمت به تاریخ‌های پس از مهر يعنی آبان و بعدازآن هستند، تاريخ اعزامشان از سوی سازمان وظيفه عمومی به مهر تغيير يافته و باید با مراجعه به دفاتر پليس 10+ برگ جديد اعزام به خدمت خود را دريافت کنند.

معاون وظيفه عمومی استان البرز بیان داشت: مشمولان فارغ‌التحصیل گروه پزشکی و پيراپزشکی در رشته‌های پزشکی، پرستاری، فوریت‌های پزشکی، علوم آزمايشگاهی و راديولوژی که تاکنون برای اعزام به خدمت اقدام نکرده‌اند تا تاريخ 17 شهريور 1400 فرصت دارند با مراجعه به دفاتر پليس 10+ نسبت به معرفی خود جهت اعزام به خدمت اقدام کنند.

سرهنگ چگینی ادامه داد: مشمولان پس از معاينات لازم و تزريق واکسن‌های مننژيت، ديفتری و کزاز در مراکز بهداشت سطح کشور، در اولين موعد به نيروهای مسلح اعزام و در مراکز درمانی سازمان‌دهی و به‌کارگیری خواهند شد.

این مقام انتظامی افزود: مشمولان غايب فارغ‌التحصیل گروه پزشکی و پيراپزشکی که تاکنون برای اعزام به خدمت اقدام نکرده‌اند نيز تا تاريخ 17 شهريور 1400 فرصت دارند با مراجعه به دفاتر پليس 10+ نسبت به معرفی خود جهت اعزام به خدمت اقدام کنند تا پس از معاينات لازم و تزريق واکسن‌های مننژيت، ديفتری و کزاز در مراکز بهداشت سطح کشور، در اولين موعد به نيروهای مسلح اعزام و در مراکز درمانی سازمان‌دهی و به‌کارگیری شوند.

وی گفت: اطلاع‌رسانی در خصوص محل و زمان مراجعه مشمولان با ارسال پيامک از طريق سامانه پيامکی 110206010، احضار توسط مراکز وظيفه عمومی سطح کشور و يا مراجعه به دفاتر پلیس 10+ و دريافت برگ معرفی‌نامه انجام می‌شود. افراد می‌توانند آخرين اطلاعات و اخبار اين حوزه را از طريق پايگاه اطلاع‌رسانی سازمان وظيفه عمومی به نشاني www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گويا به شماره 096480 و يا کانال سازمان در پیام‌رسان سروش به نشانی khabaresarbaz@ و مراکز وظيفه عمومی سطح کشور دريافت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار