رئیس کمیته امداد:

یتیم بدون حامی در کشور نداریم/ اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه با محوریت مساجد

بختیاری درباره حامی‌یابی با کمک بسیج گفت: از اواخر سال ۱۳۹۹ یتیمی بودن حامی در کشور نداشتیم و اگر حامیان ما بیشتر شوند پرداختی به نیارمندان بیشتر خواهد شد.
کد خبر: ۴۷۴۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵ - 31August 2021

یتیم بدون حامی در کشور نداریم/ اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه با محوریت مساجدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراسم مشارکت بسیجیان ۵۵ هزار پایگاه بسیج و گروه‌های جهادی محله محور سراسر کشور به نیابت از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در پویش اطعام حسینی که ظهر امروز در کمیته امداد امام خیمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه پس از فراخوان رهبر معظم انقلاب اسلامی پویش ایران همدل با توجه به شیوع گسترش ویروس کرونا اجرا و تا کنون ادامه داد اظهار داشت: پویش ایران همدل با محوریت مساجد در محلات اجرا شده است.

وی با بیان اینکه شرایط سختی در طول انقلاب اسلامی پشت سر گذاشتیم، گفت: با شروع کرونا در کشورمان دشمنان قسم خورده ما به خصوص آمریکا از ورود ماسک به کشورمان جلوگیری کردند؛ امروز ما توانستیم با حضور مردم در تولید ماسک خودکفا شویم و حتی صادر کنیم.

بختیاری گفت: کمک‌های مومنانه امروز نهادینه شده است؛ یکی از برکات رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه حضور مردم در میدان کمک به یکدیگر است.

وی با اشاره به بزرگی نام حاج قاسم خاطرنشان کرد: آینده مشخص خواهد کرد حاج قاسم که بود و چه کار‌های بزرگی انجام داده است.

رئیس کمیته امداد درباره حامی‌یابی با کمک بسیج گفت: از اواخر سال ۱۳۹۹ یتیمی بودن حامی در کشور نداشتیم و اگر حامیان ما بیشتر شوند پرداختی به نیارمندان بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها