آیت‌الله کازرونی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

ضرورت پرداختن به موضوع «فرهنگ» در جامعه/ انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است

رئیس هیأت امنای کمیته امداد با تاکید بر اینکه انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تاکید داشتند، امروز پرداختن به موضوع فرهنگ یک ضرورت است.
کد خبر: ۴۷۴۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۰ - 01September 2021

ضرورت پرداختن به مسائل فرهنگی/ انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی استآیت‌الله محسن کازرونی رئیس هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با هیأت دولت به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: سبقه فرهنگی انقلاب اسلامی ما بر دیگر سبقه‌های آن مقدم است؛ در اصل انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود.

وی ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تاکید داشتند، امروز پرداختن به موضوع فرهنگ یک ضرورت است.

بیشتر بخوانید:

سردار سلیمانی امید فرزندان شهدا/ ولایت خط قرمز حاج قاسم بود

رؤسای جمهور برخی کشور‌ها مجذوب حاج قاسم بودند

آیت‌الله کازرونی افزود: باید مفاهیم فرهنگی انقلاب پالایش، بالنده و مصادیق روز پیدا کنند و در این راستا باید دولت، مجلس و نهادهای متولی هم‌افزا ورود کنند و روحیه ایثارگری، انقلابی و روحیه جهادی را تقویت کنند.

رئیس هیأت امنای کمیته امداد خاطرنشان کرد: اگر امروز بتوانیم در حوزه فرهنگی به خوبی ورود و آن‌ها را برطرف کنیم، مشکلات زیادی از ما حل خواهد شد؛ امروز خیلی از مشکلات مادی ما مربوط به مسائل عقیدتی و فرهنگی است.

وی با بیان اینکه اگر امتی اهل ایثار باشد، دچار نابسامانی نخواهد شد، گفت: اگر اهل ایثار نباشیم و هرکس کار خودش را انجام دهد، تعارض و تناقض ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار