جانشین فرمانده ناجا مطرح کرد؛

مدیریت هوشمندانه در عملیات‌ها از تحمیل خسارت جلوگیری می‌کند

سردار رضایی با اشاره به دستاورد تحلیل عملیاتی و مرور تجارب میدانی در تصمیم‌سازی‌های فرماندهان در مقابله با تهدیدات گفت: مدیریت هوشمندانه و به موقع در میدان از تحمیل خسارت مادی و معنوی به سازمان پیشگیری می‌کند.
کد خبر: ۴۷۴۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴ - 01September 2021

مدیریت هدشمندانه در عملیات‌ها از تحمیل خسارت جلوگیری می‌کندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده ناجا در کمیسیون عملیات ناجا بر لزوم تجزیه و تحلیل عملیاتی از مأموریت‌های پلیس با هدف‌گذاری احصاء نقاط ضعف و قدرت تاکید کرد.

وی با ابلاغ مراتب قدردانی فرمانده ناجا از نقش فعالانه و ایثارگرانه آحاد فرماندهان و نیروهای پلیس در پی مأموریت‌های اخیر اظهار داشت: قطعا پشتیبانی خانواده‌های سبزپوشان ناجا در کسب موفقیت‌های سازمانی موثر است و در واقع معتقدم خانواده‌های آحاد فرماندهان، افسران، درجه‌داران و سربازان وظیفه ناجا در موفقیت‌هایمان سهیم هستند.

جانشین فرمانده ناجا در ادامه با اشاره به میدان داری مطلوب پلیس در ماموریت‌های اخیر تصریح کرد: اجرای ماموریت‌ها بایستی با تکیه بر راهبرد اقتدار توأم با رأفت، درایت مبتنی بر هوشمندی و صحت عمل و سرعت عمل باشد.

بیشتر بخوانید:

ضرورت توسعه و تقویت «هوا ناجا» در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی

پایش جاده‌ها، مرزها، تامین امنیت کویر، ترافیک جاده‌ای و راهور با پهپاد

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مدیریت هوشمندانه و تصمیم گیری به موقع در میدان از تحمیل خسارت‌های مادی و معنوی به سازمان پیشگیری می کند. از طرفی توسعه اشراف اطلاعاتی توأم با تقویت توان عملیاتی رمز موفقیت در ماموریت های انتظامی است.

وی با اشاره به لزوم تهیه برآوردهای اطلاعاتی از صحنه های عملیاتی گفت: دستاورد تحلیل عملیاتی و مرور تجارب میدانی در تصمیم سازی های پیش رو و تدوین نقشه راه کارساز است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار