مدیرکل امور اداری دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور خبر داد؛

آغاز تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران دانشگاه فنی و حرفه‌ای

حسینی گفت: تعداد ۴۴۷ نفر از کارکنان دانشگاه مشمول مصوبه تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران هستند که تاکنون ۱۴۱ پرونده آن‌ها به وزارت علوم ارسال شده است.
کد خبر: ۴۷۴۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳ - 01September 2021

آغاز تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران دانشگاه فنی حرفه‌ایبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سید حسن حسینی مدیرکل اداری دانشگاه فنی و حرفه‌ای با اشاره به اینکه تعداد ۴۴۷ نفر از کارکنان این دانشگاه مشمول مصوبه تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران هستند، اظهار داشت: تاکنون تعداد ۱۴۱ پرونده به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت معرفی به سازمان امور اداری و استخدامی ارسال شده است که پس از تأیید این سازمان در اسرع وقت احکام پرسنلی صادر خواهند شد.

وی افزود: تعداد ۲۳۵ پرونده هم در حال انجام و آماده سازی جهت ارسال به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که با هماهنگی انجام شده تا پایان هفته در سامانه مذکور بارگذاری می‌شود.

مدیر کل امور اداری دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور خاطرنشان کرد: همچنین تعداد ۷۱ پرونده در مرحله گزینش و استعلامات مربوط قرار دارند که در دست بررسی می‌باشد که پس از تأیید به وزارت عتف ارسال می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه قانون فوق لازم الاجرا بوده و احکام کلیه مشمولین به زودی صادر خواهد شد خاطرنشان کرد: نزدیک به نیمی از همکاران دانشگاه فنی حرفه‌ای قراردادی بوده و از این تعداد تقریباً ۲۰ درصد همکاران تبدیل وضعیت خواهند شد.

حسینی ابراز امیدواری کرد: با توجه به گستردگی دانشگاه در سطح کشور و لزوم توسعه آموزش‌های مهارتی، با پیگیری‌های مستمر انجام روند تبدیل وضعیت همکاران قراردادی طی یک دوره چهار ساله صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار