استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

برگزاری آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری

«عباسی» گفت: آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس به‌صورت شاخص در مرکز استان چهارمحال و بختیاری و در شهرستان‌های استان نیز با محوریت فرمانداران و دبیری سپاه شهرستان‌ها، در اولین روز از هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۷۴۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷ - 01September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری به ریاست «اقبال عباسی» استاندار و دبیری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تشکیل جلسه داد.

عباسی در این جلسه با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد  دفاع مقدس، اظهار داشت: آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس به‌صورت شاخص در مرکز استان چهارمحال و بختیاری و در شهرستان‌های استان نیز با محوریت فرمانداران و دبیری سپاه شهرستان‌ها، در اولین روز از هفته دفاع مقدس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی افزود: فضاسازی شهری و محیطی یکی از مهم‌ترین اقدامات در هفته دفاع مقدس است که منجر به یادآوری حماسه دفاع مقدس برای مردم می‌شود؛ بنابراین شهرداران و تمامی ادارات نسبت به این موضوع اهتمان ویژه‌ای داشته باشند.

در این جلسه موضوعاتی همچون گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، ساماندهی یادمان‌های شهدای گمنام و مسیرهای دسترسی به آن‌ها، دانشنامه استانی دفاع مقدس و محوطه‌سازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان مطرح و تصمیمات لازم درباره آن‌ها گرفته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار