سردار دهقان اعلام کرد

موفقیت وزارت دفاع در کاهش فاصله «ایده تا محصول» به کمتر از 3.5 سال

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: با افتخار می‌توانیم اعلام کنیم که وزارت دفاع توانسته فاصله ایده تا محصول را از 10 سال به کمتر از سه و نیم سال برساند.
کد خبر: ۴۷۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴ - 31May 2015

موفقیت وزارت دفاع در کاهش فاصله «ایده تا محصول» به کمتر از 3.5 سال

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، در سال همدلی و همزبانی ملت و دولت، جلسه اخوت وزیر دفاع با مدیران ارشد وزارت دفاع به همراه خانواده با حضور وزرای سابق دفاع و وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس، ازجمله اکبر نرکان، سردار احمد وحیدی، محسن رفیقدوست، فروزنده، سردار جلالی، امیر شمخانی، سردار نجار، و سردار دهقان برگزار شد.

سردار سرتیپ حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این نشست، با اشاره به اینکه وزارت دفاع، شجره طیبهای است که ذینفعان از آن بهرهمندند، گفت: قدرت و توان امروز وزارت دفاع نتیجه زحمات و تلاشهای بی وقفه همه متخصصان متعهد صنعت دفاعی و وزرای قبلی است.

وی با اشاره به حضور وزرای سابق در این جلسه اخوت در سالی که بهعنوان سال همدلی و همزبانی ملت و دولت از سوی رهبر عظیمالشان انقلاب اسلامی نامگذاری شده است، افزود: اینجا را خانه خود بدانید و همواره در جهت رشد و بالندگی و اقتدار روزافزون به تجربه و راهنمایی شما نیاز داریم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در ادامه به تشریح وضعیت و عملکرد وزارت دفاع پرداخت و با اشاره به اینکه در تمام دولتها، همیشه میان قابلیتهای موجود در وزارت با امکانات مادی فاصله وجود داشته است، اظهار داشت: با افتخار میتوانیم اعلام کنیم که وزارت دفاع توانسته فاصله ایده تا محصول را از 10 سال به کمتر از سه و نیم سال برساند.

سردار دهقان با ارائه گزارشی از مهمترین دستاوردهای وزارت دفاع طی سالهای اخیر گفت: همه این موفقیتها به لطف حضرت حق، عنایات امام زمان(عج)، تدابیر و هدایتهای مقام معظم رهبری، روح بلند وزرای دفاع شهید، زحمات وزرای دورههای مختلف و تلاش و همت همکارانمان در همه حوزهها و البته همراهی همسرانشان در کانون گرم خانواده بوده است.

نظر شما
پربیننده ها