‍رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس ساوجبلاغ:

رسالت مدیران شهری، دمیدن روح حماسه‌های شهدا در کالبد فیزیکی شهرهاست

سرهنگ «حاجی پور» گفت: اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهداست و بی‌تردید رسالت امروز مدیران شهری، دمیدن روح حماسه‌های آنان در کالبد فیزیکی شهرهاست.
کد خبر: ۴۷۴۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱ - 01September 2021

رسالت مدیران شهری، دمیدن روح حماسه‌های شهدا در کالبد فیزیکی شهرهاستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس و در راستای گرامیداشت یاد و خاطره ۵۳ شهید والامقام شهر گلسار و برگزاری مراسم یاد یاران در هفته دفاع مقدس، مسئول کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر گلسار با رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان ساوجبلاغ دیدار کرد.

«احسان خرمجاه» مسئول کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر گلسار در این دیدار اظهار داشت: مدیریت شهری در میدان عمل نشان داده که دغدغه‌مند یاد شهداست و با وجود تمام مشکلات و مشغله‌هایی که دارد از یاد شهدا غافل نبوده و تمام تلاش خود را برای حفظ و نگهداری یادمان‌های شهدا به کار می‌گیرد.

وی مطرح کرد: یادواره‌های شهدا و همایش‌های یاد یاران در جهت نکوداشت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان برگزار می‌شوند که در آستانه هفته دفاع مقدس، مجموعه مدیریت شهری در این راستا تلاش فراوانی خواهد داشت. کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تعویض المان‌های شهدا و استفاده از ظرفیت بانوان در برگزاری یادواره‌های شهدا در دستور کار قرار داده است.

سرهنگ «حاجی پور» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان ساوجبلاغ نیز گفت: امید است با حضور مجموعه مدیریت شهری دوره ششم بیش از بیش شاهد پیشرفت و شکوفایی شهر گلسار در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و عمرانی باشیم. در همین راستا خواستار ارتقای زمینه‌های همکاری فرهنگی مشترک بین شهرداری گلسار و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هستیم.

وی با بیان اینکه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و تبیین سبک زندگی آن‌ها یکی از اقدامات مهمی است که همه دستگاه‌ها باید نسبت به آن اهتمام ورزند، عنوان کرد: همه ما امروز امانت‌دار خون شهیدان هستیم و باید با برنامه‌ریزی‌های مناسب نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد اقدام کنیم که انجام اقدامات فرهنگی مناسب در این زمینه بهترین و مناسب‌ترین روش برای زنده نگه‌داشتن یاد شهداست.

سرهنگ حاجی پور افزود: اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهداست و بی‌تردید رسالت امروز مدیران شهری، دمیدن روح حماسه‌های آنان در کالبد فیزیکی شهرهاست. شهر گلسار، شهر حماسه، ایثار و ولایتمداری است که باید با نشر فرهنگ استقامت و دفاع و معنویت در فضای این شهر، میراثی عظیم و عزیز از یاران شهید و هم‌رزمان بصیرشان را برای تاریخ و نسل‌های آینده به یادگار بگذاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار