مدیر کل بنیاد شهید خراسان رضوی مطرح کرد؛

والدین معظم شهدا همچنان در حال تربیت فرزند برای انقلاب هستند

حجت‌الاسلام «معصومی» گفت: والدین معظم شهدا پس از گذشت سال‌ها از جنگ، همچنان در حال تربیت فرزند برای محافظت از انقلاب هستند.
کد خبر: ۴۷۴۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴ - 01September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در راستای تکریم جامعه ایثارگری حجت‌الاسلام «حسین معصومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با خانواده شهیدان «علی و محمد حقیقی بیرم‌آباد» دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام معصومی در این دیدار ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: روحیه‌ی خانواده‌های شهدا همانند روزهای حضور در صحنه‌های دفاع مقدس تحسین برانگیز است و مسئولان این روحیه را باید الگوی رفتاری خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: روحیه غیرت و شجاعت خانواده‌های شهدا، سرمنشأ تربیت مکتبی و خانوادگی ایشان است، چرا که آنان ولی نعمتان امت اسلامی هستند و حق بزرگی بر گردن ما دارند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: پس از گذشت سال‌ها از دفاع مقدس، والدین شهدا ثابت قدم و استوار پای ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره خون هزاران شهید است، ایستاده‌اند و از اصول و مبانی انقلاب دفاع می‌کنند.

تداوم پرورش نسل شهادت‌طلب در خانواده شهدا

وی ادامه داد: به دیدار والدین شهدا که مشرف می‌شویم تأکيد می‌کنند که اگر اسلام و انقلاب نیاز به سرباز دارد حاضر هستیم، جان خود و فرزندانمان را فدای مکتب اهل بیت (ع) کنیم، تا پرچم این کشور حسینی به دست حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) برسد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید خراسان رضوی بیان داشت: نوادگان خانواده شهدا مسیر و آرمان‌های شهدا را تحت آموزه‌های دینی خانواده دنبال می‌کنند و این فرزندان پایه‌های مستحکم بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌روند.

تداوم پرورش نسل شهادت‌طلب در خانواده شهدا

شهیدان «علی و محمد حقیقی بیرم‌آباد» در ۲۰ شهریور ۱۳۴۰ و سوم اسفند ۱۳۳۸ در مشهد چشم به جهان گشودند و سرانجام در هفتم مرداد ۱۳۶۲ و ۲۳ مهر ۱۳۵۹ به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار