جانشین رئیس پلیس پایتخت:

امنیت مهمترین مولفه زندگی اجتماعی/ در استقرار امنیت و آرامش مردم هرگز مماشات نخواهیم کرد

سردار هداوند با بیان اینکه امنیت مهمترین مولفه زندگی اجتماعی است، گفت: پلیس در استقرار امنیت و آرامش مردم هرگز مماشات، کوتاهی و تعللی به خود راه نخواهد داد.
کد خبر: ۴۷۴۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۱ - 02September 2021

امنیت مهمترین مولفه زندگی اجتماعی/ در استقرار امنیت و آرامش مردم هرگز مماشات نخواهیم کردسردار «حمید هداوند» جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه بدون شک امنیت، پایه، اساس و مهمترین مولفه زندگی اجتماعی و حتی فردی همه انسان‌ها محسوب می‌شود، اظهار داشت: در صورت نبودن امنیت به هیچ عنوان نمی‌توان برای حال و آینده برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری خاصی انجام داد؛ چرا که نمی‌توان بدون وجود امنیت، آینده و فرجامی را پیش‌بینی کرد.

وی عنوان کرد: امنیت، مقوله ای مهم و اساسی است که تک تک افراد جامعه و در مقابل، همه نهاد ها و سازمان های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و... در تامین، حفظ و گسترش آن سهیم و دخیل هستند و هر کدام به زعم و سهم خود در این مهم، مستقیم و غیر مستقیم وظایفی برعهده دارند که می‌بایست سهم و قدر خود را به خوبی ایفا کنند.

سردار هداوند اضافه کرد: به عنوان مثال مسائل اقتصادی در امنیت و آرامش جامعه به طور مستقیم نقش آفرینی می‌کنند تا بدانجا که گرانی، تورم و... مشکلات متعددی را به همراه دارد که از جمله این مشکلات، مخدوش شدن امنیت و آرامش جامعه است.

جانشین رئیس پلیس پایتخت گفت: امنیت مقوله‌ای فراگیر و جامعه شمول است و همه باید برای تامین این مهم نقش خود را به خوبی ایفا کنند و هیچکس نمی تواند خود را فارغ این مهم بداند

وی ادامه داد: پلیس به عنوان متولی برقراری نظم، امنیت و آرامش، همه توان و تلاش خود را به کار بسته است تا خدشه و خللی به این مهم وارد نیاید؛ پلیس از جنس مردم و در خدمت مردم است و هرگز اجازه نخواهد داد عده ای مزاحمان نوامیس و اراذل و اوباش برای رسیدن به مطامع شوم و سخیف خود، امنیت و آرامش جامعه را مخدوش و برای شهروندان مزاحمتی ایجاد کنند.

سردار هداوند افزود: ما در استقرار امنیت و آرامش مردم هرگز مماشات و کوتاهی و تعللی به خود راه نخواهیم داد و تا پای جان، پای امنیت و آرامش مردم عزیزمان هستیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها