نماینده ولی فقیه در استان یزد تأکید کرد؛

ضرورت استفاده از خاطرات کوتاه جهت انتقال فرهنگ دفاع مقدس

آیت‌الله «ناصری» گفت: باید در فضای مجازی تأثیر ایجاد کرد و همچنین از خاطرات کوتاه جهت انتقال فرهنگ دفاع مقدس استفاده و دلایل شکل‌گیری انقلاب دفاع مقدس و چرایی مقاومت و ثمرات آن منتقل شود.
کد خبر: ۴۷۴۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸ - 02September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، جلسه شورای هماهنگی نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد با حضور آیت‌الله «محمدرضا ناصری یزدی» نماینده ولی فقیه در استان، سردار «رضا پورشمسی» فرمانده سپاه «الغدیر»، سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد و جمعی از مسئولان برگزار شد.

جلسه شورای هماهنگی حفظ و نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس یزد برگزار شد

آیت‌الله ناصری در این جلسه با اشاره به برنامه‌ریزی در حوزه فضای مجازی، اظهار داشت: باید در فضای مجازی تأثیر ایجاد کرد و همچنین از خاطرات کوتاه جهت انتقال فرهنگ دفاع مقدس استفاده و دلایل شکل‌گیری انقلاب دفاع مقدس و چرایی مقاومت و ثمرات آن منتقل شود و جلسات شب خاطره روحانیون نیز با برنامه‌ریزی جدی مورد پیگیری قرار گیرد.

حجت‌الاسلام «محمدهادی خسروی‌راد» دبیر شورای هماهنگی نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد نیز به ارائه گزارش از فعالیت‌های انجام‌شده در چند ماه گذشته پرداخت که اهم آن‌ها پیگیری تولید بیش از ۴۰ عنوان کتاب در امضای تفاهم‌نامه با مراکز مختلف بود.

همچنین اعضا برنامه‌های خود را جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ارائه کردند که از جمله مباحث مورد تاکید حجت‌الاسلام «محمد شمس» مدیر حوزه علمیه برادران و حجت‌الاسلام «محمد کارگر» مدیر حوزه علمیه خواهران، برنامه‌ریزی جهت ارائه درس دفاع مقدس در حوزه علمیه استان بود.

حجت‌الاسلام «علیرضا نجیمی» مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد نیز ضمن ارائه پیشنهاداتی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بر ضرورت برگزاری جلسه شب خاطره در مرکز استان و شهرستان‌ها تاکید کرد.

همچنین حجت‌الاسلام «مجید کرمی» نماینده اداره اوقاف و امور خیریه استان یزد نیز جهت میزبانی از مراسمات مرتبط با هفته دفاع مقدس در بقاع امامزادگان اعلام آمادگی کرد.

جلسه شورای هماهنگی حفظ و نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس یزد برگزار شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار