نماینده ولی فقیه در مازندران:

وحدت و انسجام بهترین عامل حفظ حرم جمهوری اسلامی است

آیت الله «محمدی لائینی» وحدت و انسجام را از بهترین عوامل حفظ حرم جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۴۷۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸ - 02September 2021

وحدت و انسجام بهترین عامل حفظ حرم جمهوری اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در پانزدهمین یادواره شهدای گمنام روستای خوشواش آمل با اشاره به اینکه حضور باشکوه در یادواره شهدا نشانه شهیدشناسی و شهید دوست بودن است، اظهار داشت: در یادواره‌های شهدا باید برای چگونگی حفظ دستاورد، آثار و آرمان شهدا فکر کنیم.

وی وحدت و انسجام را از بهترین عوامل حفظ جمهوری اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی و این حرم دانست و افزود: امروز بهترین کار برای ما حفظ وحدت و انسجام است و همه به ریسمان خدا چنگ بزنیم و اتصال به «حبل الله» دل همه را متصل می‌کند.

محمدی لائینی با بیان اینکه قرآن، دین، احکام نورانی خداوند، وجود پیامبر (ص)، امام علی (ع) و امامان و اهل بیت، حبل الله هستند و باید به این‌ها وصل بشویم، گفت: مردم و قدرت اجتماعی و نیروی مردمی و حمایت‌های مردم «حبل الناس» بوده و خیلی مهم است.

وی با بیان اینکه ما نیاز به «حبل الله» و «حبل المومنین» و «نصرت الله» و «نصرت المومنین» و «کفایت الله» و «کفایت المومنین» داریم، افزود: باید هنر ما این باشد که «حبل الناس» را در کنار «حبل الله» قرار بدهیم و این بزرگترین هنر است و همه مردم باید به «حبل الله» توسل کنند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه «حبل الناس» نباید در تقابل با «حبل الله» باشد و مردم از دین جدا نشوند، گفت: هنر امام این بود که مردم را کشف کرد و با پتانسیل و قدرت عظیم مردمی با ابرقدرت‌ها مقابله کرد.

وی با بیان اینکه مردم هم امام را کشف کردند که با رهبری امام می‌شود این قافله به سعادت برسد، ادامه داد: امام همه کار‌ها را با مردم انجام داد و در هیچ بحرانی انتخابات تعطیل نشد و هیچ کس در دنیا در بعد دموکراسی قویتر از ایران عمل نکرده است چراکه دموکراسی‌اش در کنار «حبل الله» قرار داشت و این هنر امام و مقام معظم رهبری است و همه ما وظیفه داریم مردم را پای علم نظام حفظ کنیم و نگه داریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مردم مولفه قدرتی به مراتب قویتر و مهمتر از قدرت‌های نظامی هستند، گفت: ما در بعد نظامی و تسلیحات نظامی و جنگ افزاری خیلی پیشرفت کردیم و آمریکا و ابرقدرت‌ها می‌ترسند و هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی با بیان اینکه جنگ فرهنگی به مراتب خطرناک‌تر از جنگ نظامی است، افزود: مولفه‌‍‌های قدرت بزرگترین تحلیل‌ها و بزرگترین فرصت و قدرت حمایت‌های مردمی و حبل الناس و حضور مردم است و اگر این مولفه را از دست بدهیم هیچ کس نمی‌تواند جلوی عواقب را بگیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دشمن درصدد است مردم را از نظام ناخرسند کند، افزود: فشار جنگ فرهنگی سخت، سم پاشی‌ها و دروغگویی‌ها و همچنین تحریم، جنگ اقتصادی و ناکارآمدی‌های داخلی، وضعیت اقتصاد و معیشت مردم را عصبانی کرد، اما مردم شهدا و نظام و آرمان‌ها را از دست نمی‌دهند.

وی ادامه داد: حق مردمی که برای مسائل ارزشی و معنوی قیام کردند این فشار‌ها نبود و باید متوجه جنگ فرهنگی باشیم که خانواده‌ها را مسموم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران شرک و ناشکری را از آسیب‌های مهم برای حبل الله دانست و گفت: آسیب و آفت برای حبل الناس تفرقه است و باید این آفت‌ها را بشناسیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار