رییس ستاد عتبات عالیات آبادان:

منتظر اعلام چگونگی برگزاری مراسم اربعین حسینی هستیم

یازع گفت: به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین، ایجاد امکانات زیرساختی برای استقرار موکب‌ها در مسیر شلمچه آماده شده و منتظر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا درخصوص چگونگی برگزاری مراسم اربعین حسینی هستیم.
کد خبر: ۴۷۴۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳ - 02September 2021

منتظر اعلام ستاد پیشگیری از کرونا درخصوص چگونگی برگزاری مراسم اربعین هستیمبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «مکی یازع» رییس ستاد عتبات عالیات شهرستان آبادان، امروز (پنج‌شنبه) از آمادگی ۴۰۰ موکب برای استقرار در نقطه صفر مرزی در مسیر شلمچه و ۹۰ موکب خوزستانی برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در عراق خبر داد.

وی ساماندهی مواکب را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین، ایجاد امکانات زیرساختی برای استقرار موکب‌ها در مسیر شلمچه آماده شده و منتظر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا درخصوص چگونگی برگزاری مراسم اربعین حسینی هستیم.

یازع با بیان اینکه اکثر اعضای موکب‌های اربعین حسینی در آبادان و خرمشهر واکسن کرونا تزریق کرده‌اند، افزود: برای پیشگیری از انتقال کرونا، کارگاه‌های آموزشی در زمینه بهداشت و نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی برای اعضای موکب‌های حسینی برگزار شد.

رییس ستاد عتبات عالیات شهرستان آبادان، تزریق واکسن کرونا توسط اعضای مواکب را یکی از شروط فعالیت آن‌ها در نوار مرزی و عراق اعلام کرد و گفت: تاکنون ۸۵ تا ۹۰ موکب خوزستانی برای استقرار در کربلا اعلام آمادگی کرده‌اند و پس از دستور ستاد ملی مقابله با کرونا، به کشور عراق اعزام خواهند شد.

پایانه مرزی شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر و پایانه مرزی چذابه در فاصله ۱۱۰ کیلومتری شمال غرب اهواز ۲ گذرگاه مرزی استان خوزستان برای تردد زائران اربعین حسینی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار