افتتاح بیمارستان «آیت‌الله طالقانی» در اهواز/ آمادگی سپاه برای افتتاح بیمارستان در صورت نیاز

بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی «آیت‌الله طالقانی» با همکاری نیروی زمینی سپاه برای خدمات‌دهی به بیماران مبتلا به کرونا در اهواز افتتاح شد.
کد خبر: ۴۷۴۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵ - 02September 2021

آمادگی داریم هر جا ضرورت داشته باشد بیمارستان برپا کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی «آیت‌الله طالقانی» امروز (پنج‌شنبه) با همکاری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای خدمات‌دهی به بیماران مبتلا به کرونا، با حضور «قاسم سلیمانی دشتکی» استاندار خوزستان و سردار «روح‌الله نوری» جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه، در شهرستان اهواز به بهره‌برداری رسید.

سردار «نوری» در آئین بهره‌برداری از این بیمارستان، ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کادر بهداشت و درمان، اظهار داشت: امروز شاهد هستیم که در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک مرکز بیمارستانی برای خدمات‌دهی به بیماران مبتلا به کرونا در اهواز افتتاح شد.

وی افزود: با توجه به آغاز موج پنجم کرونا و فشار زیادی که روی کادر درمان وجود دارد، تلاش کردیم در این مقطع همه ظرفیت‌ها را در حوزه درمان کرونا پای کار بیاوریم.

سردار نوری با بیان اینکه نیروی زمینی سپاه علاوه‌بر تامین امنیت در مرز‌های کشور، در خدمت‌رسانی همیشه پیش‌قدم بوده است، گفت: در این شرایط زحمات سپاه به‌ویژه نیروی زمینی بسیار تاثیرگذار، عملیاتی و مهم بود.

وی اولویت امروز کشور را مقابله با کرونا دانست و بیان داشت: آمادگی داریم هرجا نیاز باشد، بعد از بررسی‌های لازم بیمارستان برپا کرده و در زمینه تیم‌های پزشکی مساعدت کنیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: نیرو‌های بهداری سپاه در مرز ارس، عراق، ترکیه و جنوب غرب کشور مستقر هستند و در کنار دانشگاه‌های علوم پزشکی، به مردم خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

سردار نوری متذکر شد: امروز استاندار و کادر پزشکی و پرستاری خوزستان شبانه‌روز فعال هستند؛ همان‌طور که در دوران دفاع مقدس، استاندار وقت خوزستان با همراهی فرماندهان در مقابل دشمنان ایستاد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار