معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار کرمان:

مردمی برگزار کردن برنامه‌های هفته دفاع مقدس اهمیت ویژه‌ای دارد

«بصیری» با تأکید بر اهمیت مردمی برگزار کردن برنامه‌های هفته دفاع مقدس، گفت: باتوجه به شیوع کرونا، باید هنر اجرای برنامه‌ها با دقت لازم را داشته باشیم و تعطیلی برنامه‌ها هنر نیست.
کد خبر: ۴۷۴۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲ - 02September 2021

نباید اجازه داد کرونا برگزاری مراسمات دفاع مقدس را به تعطیلی بکشاند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «محمدصادق بصیری» معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار کرمان، امروز (پنج‌شنبه) در سومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: دفاع مقدس یک جریان زلال، مسئولیت‌آور و زیبا در شریان جامعه است که به یک فرد و گروه خاص وابسته نبوده و همه ما به‌نوعی وامدار شهدا هستیم.

وی بیان کرد: باتوجه به شیوع کرونا، باید هنر اجرای برنامه‌ها با دقت لازم را داشته باشیم و تعطیلی برنامه‌ها هنر نیست؛ بنابراین طرح‌‌های جدیدی در برگزاری برنامه‌ها داشته باشید.

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار کرمان تاکید کرد: برنامه‌هایی که جریان معنوی در سطح جامعه دارند، نباید تعطیل شوند و به بهانه کرونا برنامه‌ها را رها نکنیم؛ بلکه با ظرافت و دقت فراوان آن‌ها را اجرا کنیم.

وی با اشاره به ضرورت نوآوری‌ در تبلیغات محیطی، افزود: برنامه‌هایی که در مرکز استان برگزار می‌شود باید در شهرستان‌ها نیز همانند آن‌ها اجرا شود.

«بصیری» تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس را یکی از برنامه‌های خوب امسال هفته دفاع مقدس دانست و بیان کرد: نقاط قوت و ضعف اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس سال گذشته را به دبیرخانه ارائه دهید تا برنامه‌های امسال از کیفیت بهتری نسبت به سال ۱۳۹۹ برخوردار باشند و مردمی برگزار کردن برنامه‌ها نیز اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ها هفته دفاع مقدس نباید صرفاً در مرکز استان برگزار شوند و باید این برنامه‌ها را به شهرستان‌ها هم تعمیم دهیم، افزود: حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی در حوزه دفاع مقدس و توجه بیشتر به رشته ادبیات پایداری و جذب نخبگان به این رشته باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار