معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش:

ملت ایران ۴۳ سال در مقابل تمامی زورگویان عالم ایستادگی کرده است

امیر سرتیپ هادیان گفت: مبانی اصلی شکل‌گیری انقلاب حوزه فرهنگی بوده و در این راستا ملت شریف ایران اسلامی ۴۳ سال در مقابل تمامی زورگویان عالم ایستادگی کرده است.
کد خبر: ۴۷۵۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶ - 02September 2021

ملت شریف ایران اسلامی ۴۳ سال در مقابل تمامی زورگویان عالم ایستادگی کرده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم مراسم تکریم و معارفه معاونین «فرهنگی و روابط عمومی» و «نظارت، بازرسی و ارزیابی مکتبی» اداره عقیدتی سیاسی این نیرو با بیان اینکه امر تکریم و معارفه سنت حسنه است، اظهار داشت: آنچه که در بحث مبانی مدیریتی مسلم است، یکی از عوامل رشد و پویایی، جابجایی مدیریت‌ها است.

وی با بیان اینکه اصل و مبنای انقلاب دفاع از ارزش‌ها است، گفت: مبانی اصلی شکل‌گیری انقلاب حوزه فرهنگی بوده و در این راستا ملت شریف ایران اسلامی ۴۳ سال در مقابل تمامی زورگویان عالم ایستادگی کرده که این از نتایج دفاع از ارزش‌های اعتقادی، دینی و الهی در این حوزه است.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه حوزه فرهنگی و حوزه جنگ نرم حوزه حساس و خاصی است تصریح کرد: کسانی که در این حوزه چه به عنوان سرباز و یا فرمانده مشغول به فعالیت هستند به نوعی در نبرد حوزه فرهنگی حضور دارند و در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی و اعتقادی تلاش کرده‌اند که ثواب و عملکرد این عزیزان نزد خداوند محفوظ است.

امیر سرتیپ هادیان اظهار داشت: روحانیون پرچمدار و مبلغین اصلی انقلاب در نظام مقدس و ارتش جمهوری اسلامی هستند و هرگز مجاهدت‌های این عزیزان که مخلصانه در راه خدا در حال خدمتگذاری صادقانه هستند از یاد نخواهد رفت.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از تمامی تلاش‌ها و زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود رسولی معاون سابق نظارت، بازرسی و ارزیابی مکتبی اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است، خاطرنشان کرد: ایشان فردی لایق، درستکار و صدیق و جزء روحانیانی هستند که نگاه‌شان عدالت‌محور است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها