سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی:

بسیج آماده مبارزه طولانی با ویروس کروناست

«چشمی» گفت: بسیج برای مبارزه طولانی با ویروس کرونا مهیاست و در راستای این آمادگی بخش‌های جدیدی در طرح شهید سلیمانی پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۴۷۵۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹ - 02September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «مسلم چشمی» سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی در جلسه قرارگاه مشترک سپاه امام رضا (ع) و دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مبارزه با ویروس کرونا که امروز در حسینیه امام خمینی (ره) مشهد برگزار شد، اظهار داشت: در اوایل شیوع ویروس کرونا گفته شده بود که این موضوعی زودگذر نیست و امروز پس از گذشت حدود ۲ سال هنوز چشم‌انداز خیلی روشنی در این زمینه وجود ندارد که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد و نقطه انقطاع موضوع ویروس نامعلوم است.

وی افزود: بر همین اساس تشکل‌های ایجاد شده در زمینه مقابله با ویروس باید مستحکم شود و در پیک‌های مختلف کرونا شدت و ضعف پیدا نکنند لذا باید حالت رزمایشی را حفظ کنیم.

سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی با اشاره به اینکه از ابتدای ورود بسیج در مقابله با شیوع بیماری کرونا منتظر تصمیمات دولت نبودیم، گفت: بسیج در حوزه‌های مختلف اقتصادی، رسانه‌ای، فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی به منظور مقابله با کرونا پیش‌بینی داشته است.

چشمی تصریح کرد: در طرح جدید شهید سلیمانی بازنگری صورت گرفته و نقاط قوت تشدید شده است و در زمان ابلاغ، به همه اقشار بسیح نقش داده شده است تا از این ویروس عبور کنیم.

وی ادامه داد: بسیج برای مبارزه طولانی با ویروس کرونا مهیاست و در راستای این آمادگی بخش‌های جدیدی در طرح شهید سلیمانی پیش‌بینی شده است.

سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی اقدامات خراسان رضوی را در حوزه‌های پیشگیری، قطع زنجیره ویروس، درمان و واکسیناسیون کرونا را الگویی برای سایر استان‌ها دانست و بیان داشت: در مورد حاشیه شهر مشهد با پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شد میانگین سنی انجام واکسن به میزان پنج سال کاهش یابد.

چشمی ضمن اعلام این خبر که مقادیر زیادی واکسن از سه شنبه هفته آینده وارد خراسان رضوی خواهد شد، خاطرنشان کرد: مراکز واکسیناسیون ایجاد شده آمادگی تزریق واکسن برای افراد بالای ۲۰ سال در صورت استقبال را هم داشته باشند.

وی گفت: شبکه معنوی، غیرمادی و همیشه آماده شجره طیبه بسیج به عنوان پاره تن مردم به کمک دولت آمده و دولت نیز باید این را قدر بداند و همراهی لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار