حضور آیت‌الله رئیسی بر مزار شهدای حوادث تروریستی چابهار

رئیس جمهور ایران اسلامی در سفر به شهرستان چابهار با حضور در مزار شهدای حوادث تروریستی این شهرستان قرائت فاتحه و غبارروبی شد.
کد خبر: ۴۷۵۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶ - 02September 2021

حضور آیت الله رئیسی بر مزار شهدای حوادث تروریستی چابهاربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، رئیس جمهور ایران اسلامی در سفر به شهرستان چابهار با حضور در مزار شهدای حوادث تروریستی این شهرستان قرائت فاتحه و غبارروبی شد.

رئیس جمهور ایران اسلامی اظهار داشت: پیام شهدا پیام خداخواهی، ایستادگی در برابر دشمنان و خدمت به مردم است.

آیت الله رئیسی گفت: جایگاه شهدا بسیار رفیع است. ما همواره باید نسبت به شهدا ادای احترام کنید چرا که این ها صاحبان حق بر ما هستند.

رئیس جمهور ادامه داد: پیام شهدا در تمام فضا باید طنین انداز شود و اگر کسی گوش شنوا داشته باشد پیام شهدا را به خوبی درک و لمس خواهد کرد.

این مسئول بیان کرد: پیام شهدا؛ پیام خودخواهی؛ توجه به مردم؛ ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و استکبار خدمت به مردم و گره‌گشایی از کار مردم می باشد.

آیت الله رئیسی با اشاره به این مطلب که باید با شناخت راه شهدا و ادامه دادن راه آن‌ها موفق و ثابت قدم باشیم تصریح کرد: شهدا چابهار در امنیت منطقه نقش مهم و بسزایی داشته اند و به خانواده شهدا عرض می کنیم که درست است فرزندان آنها به شهادت رسیده‌اند اما برای امنیت منطقه، نظام و کشور بوده و نقش آنها از زمان حیاتشان کمتر نیست بلکه در کسوت رو جایگاه شهادت همچنان نقش‌آفرین هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها