با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه؛

مسئول جدید سازمان بسیج اساتید حوزه علمیه قم معرفی شد + تصاویر

مسئول جدید سازمان بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم امروز با حضور حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران معرفی شد.
کد خبر: ۴۷۵۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲ - 02September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قم، طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، حجت الاسلام والمسلمین «سید حسن اکبری» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با حفظ سمت به عنوان مسئول سازمان بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم معرفی شد.

در این مراسم همچنین از تلاش‌های حجت الاسلام والمسلمین نبوی مسئول سابق این سازمان تقدیر شد.

حجت الاسلام نبوی طی سخنانی در ابتدای مراسم فوق اظهار داشت: ۱۴ انجمن علمی در سازمان بسیج اساتید حوزه علمیه تشکیل شده و حدود هشتاد نفر از اساتید حوزه علمیه و علوم انسانی در مجموعه به کارگیری شدند و به فوریت‌های پژوهشی جامعه میپردازند.

وی افزود: مجله‌ای با عنوان حوزه انقلابی توسط این مرکز منتشر شد که تاییدیه معاون آموزشی حوزه علمیه کشور را کسب کرد و برای اساتید حوزه علمیه کل کشور و ائمه جماعت مساجد آماده و توزیع شد.

نبوی توزیع خبرنامه‌های مکتوب توسط این مرکز با عنوان (نبا) میان اساتید حوزه و خبرنامه الکترونیکی آن جهت مشاهده اساتید در سطح کشور را بخش دیگری از اقدامات صورت گرفته در سازمان خواند و ادامه داد: رصد مجموعه‌های زاویه دار با انقلاب بخش دیگری از اقدامات سازمان بسیج اساتید حوزه بود و این سازمان نخستین جایی بود که نسبت به آگاه سازی سند ۲۰۳۰ اقداماتی را انجام و بیانیه‌ای را منتشر کرد.

در مراسم فوق، سردار «محمد رضا موحد» جانشین سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) و جمعی از اساتید و مدیران حوزه علمیه قم نیز حضور داشتند.

مسئول جدید سازمان بسیج اساتید حوزه علمیه قم معرفی شدمسئول جدید سازمان بسیج اساتید حوزه علمیه قم معرفی شدمسئول جدید سازمان بسیج اساتید حوزه علمیه قم معرفی شدمسئول جدید سازمان بسیج اساتید حوزه علمیه قم معرفی شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها