استاندار خوزستان خبر داد:

ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های ساکن مناطق خطرآفرین در اهواز

سلیمانی دشتکی از ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های ساکن مناطق خطرآفرین در اهواز خبر داد.
کد خبر: ۴۷۵۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸ - 03September 2021

ساخت یکهزار و ۶۸۰ واحد مسکونی برای خانواده های ساکن مناطق خطرآفرین در اهوازبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» استاندار خوزستان امروز در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان اهواز که در محل استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: تعدادی از خانواده‌هایی که در پهنه خطر اهواز قرار دارند جابجا و برای آنها خانه اجاره می‌شود.

وی افزود: در این زمینه با کمیته امداد امام خمینی نیز صحبت شده تا برای خانواده هایی که زیر پوشش این نهاد هستند و در این مناطق شامل حصیرآباد، منبع آب، کوی آل صافی و بیست متری زندگی می‌کنند، خانه اجاره شود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی برای خانواده های ساکن در این مناطق در دست ساخت است تا جابه جا شوند، گفت: با توجه به اینکه ساخت این تعداد واحد مسکونی زمان بر است تصمیم گرفته شد برای ساکنان با شرایط حساس تر خانه اجاره شود.

سلیمانی دشتکی بیان داشت: امید است با همکاری همه دستگاه ها، ساخت این تعداد واحد مسکونی با سرعت بیشتری انجام شود البته منازلی که در پهنه خطر قرار دارند پس از جابجایی ساکنین باید با حکم قضایی تخریب شوند که دیگر افراد در آن ساکن نشوند.

سردار مرادحاجتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان که فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نبی اکرم (ص) نیز هست، پس از ارائه گزارشی از فعالیت های گروه های جهادی سپاه به رئیس جمهور در سفر اخیر، وی را به مناطق محروم اهواز از جمله حصیرآباد، چهارصد دستگاه، آل صافی، سی متری شهرداری، کوی رمضان و منبع آب اهواز برد که منجر به انتشار پیام راهبردی و تقدیر رئیس جمهور از سردار و دیگر گروه های جهادی خوزستان در این مناطق شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار