امام جمعه سرپل ذهاب:

فرآیند حفظ، ترمیم و تقویت اعتماد عمومی وظیفه اصلی دولت جدید است

حجت الاسلام «فاطمب نسب» گفت: فرآیند حفظ، ترمیم و تقویت اعتماد عمومی بعنوان مهمترین سرمایه نظام وظیفه اصلی دولت جدید است که باید با تلاشهای بی وقفه خود آنرا ترمیم و بازسازی کند.
کد خبر: ۴۷۵۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱ - 03September 2021

فرآیند حفظ، ترمیم و تقویت اعتماد عمومی وظیفه اصلی دولت جدید استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «جواد فاطمی نسب» امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن تسلیت شهادت امام سجاد علیه السلام اظهارداشت: رهبر انقلاب از اوایل شیوع بیماری کرونا در کشور ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در توصیه ای برای رفع بلا و خطر همه مردم را به توسل توجه به پروردگار و قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه دعوت نمودند.

حجت الاسلام فاطمی نسب افزود: دعای هفتم صحیفه سجادیه نه فقط توسط امام سجاد علیه السلام در حوادث و پیش آمدهای دردناک خوانده می شد بلکه به بیان امام هادی (ع) همه ائمه اطهار علیهم السلام هم در هنگام گرفتاری ها ، توطئه دشمنان ، فقر و تنگدستی ، تنگناها و پریشانی ها این دعای پرفیض را می خواندند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به حدیثی از امام سجاد علیه السلام تصریح کرد: دعا تاثیر فراوانی در زندگی انسان دارد و گرفتاریهای را از انسان دور می کند و دراین رابطه در حدیثی از امام سجاد علیه السلام آمده است که دعا بلاهای نازل شده و نازل نشده را دفع می کند.

وی در ادامه به دیدار رهبر انقلاب با رئیس جمهور و اعضای کابینه دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب در این اولین دیدار خود با دولتمردان دولت سیزدهم از تعبیر آسیب دیدن اعتماد عمومی سخن گفته و دولت را موظف به ترمیم این آسیب کردند .

حجت الاسلام فاطمی نسب افزود: سخن رهبری انقلاب در مورد اعتماد عمومی یک هشدار جدی و مهم است زیرا اعتماد عمومی مهمترین سرمایه نظام مردم سالاری دینی است.  

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب ادامه داد: فرآیند حفظ، ترمیم و تقویت اعتماد عمومی بعنوان مهمترین سرمایه نظام وظیفه اصلی دولت جدید است که باید با تلاشهای بی وقفه خود آنرا ترمیم و بازسازی کند.

وی اذعان داشت: کلید اصلی بازسازی اعتماد عمومی در گرو عمل به وعده ها، صداقت در گفتار و رفتار، شجاعت در پذیرش اشتباه، تحول در ساختار اداری کشور، حضور مستمر و موثردر بین مردم و برنامه ریزی سنجیده و کارشناسی است.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت: یکی از مهمترین ارزاق برای انسان رزق محبت ائمه اطهار علیهم السلام می باشد و اگر خداوند رزق محبت اهل بیت (ع) را در دل کسی قرار دهد به خیر دنیا و آخرت دست پیدا کرده و سعادتمند خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار