امام جمعه تویسرکان:

بزرگترین سرمایه هر دولتی «مردم» هستند

حجت‌الاسلام « موحدی»، بزرگترین سرمایه هر دولتی را مردم دانست و گفت: این روزها راه جلب اعتماد یکی شدن حرف وعمل دولتمردان و در نهایت عمل به وعده های داده شده است.
کد خبر: ۴۷۵۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸ - 03September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، حجت الاسلام «مرتضی موحدی» خطیب نماز جمعه تویسرکان، در خطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان، بزرگترین سرمایه هر دولتی را مردم دانست و اظهار داشت: متأسفانه دولت قبل با امید به غرب این سرمایه را از بین برد و حال این روزها راه جلب اعتماد یکی شدن حرف وعمل دولتمردان و در نهایت عمل به وعده های داده شده است.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به ۱۲ شهریور ماه سالروز به شهادت رسیدن یکی از جوانان ایران زمین به دست انگلیسی ها، گفت: رئیسعلی دلواری در جنگ جهانی اول غیورانه گروهی دیگر از جوانان این مرز و بوم را برای مقابله با زیاده خواهی های استعمار پیر همراه ساخت و شکست های متعددی برای دولت انگلیس رقم زد.

وی همچنین با تقدیر از اقدام قابل تحسین مجمع خیرین سلامت تویسرکان برای راه اندازی پویش «نذر نفس»، اظهار کرد: این طرح ارزشمند برای یاری رساندن به بیماران کرونایی محروم است و چه بهتر خیرین شهرستان برای به ثمر رساندن آن وارد میدان شوند.

خطیب نماز جمعه تویسرکان درخصوص واکسیناسیون، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه واکسیناسیون عمومی مسئله بسیار مهمی است که حتماً بایستی انجام گیرد،عنوان کرد: عموم متخصصان هم بر انجام واکسیناسیون تأکید دارند.

وی تصریح کرد: و البته همه ما باید به رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله ماسک زدن، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، تهویه و شستن دست ها اهتمام ویژه ای داشته  و این مسئولیت اجتماعی را جدی بگیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار