فرمانده نیروی انتظامی مطرح کرد؛

شهدا بهترین الگو برای ورزشکاران/ روحیه پهلوانی یعنی از خودگذشتگی

سردار اشتری شهدا را بهترین الگو برای ورزشکاران به ویژه ورزشکاران زورخانه‌ای عنوان کرد و گفت: روحیه پهلوانی یعنی از خودگذشتگی، یعنی هرجا که مردم به کمک نیاز دارند باید شتافت و جان فدا کرد.
کد خبر: ۴۷۵۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳ - 04September 2021

شهدا بهترین الگو برای ورزشکاران/ روحیه پهلوانی یعنی از خودگذشتگیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در مراسم اختتامیه مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش‌های زورخانه‌ای که به میزبانی مجموعه فرهنگی ورزشی آموزشی غدیر دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، با بیان این که ورزش در نیروی انتظامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار داشت: یکی از شاخصه‌های آمادگی نیرو‌های پلیس، قدرت بدنی است و اهتمام نیرو‌ها به ورزش و تقویت قوای جسمانی همواره مورد توصیه بوده است.

وی افزود: اما در کنار پرورش و تناسب جسم باید به ورزش‌هایی نیز پرداخت که روح معنویت و پهلوانی را نیز ارتقاء دهند که ورزش زورخانه‌ای یکی از این ورزش هاست.

سردار اشتری با تأکید بر این که مروت و جوانمردی از مشخصات یک پهلوان ورزشکار زورخانه‌ای است، گفت: وقتی از اقتدار توأم با رأفت پلیس می‌گوییم یعنی توانمندی و روحیه‌ای همراه با جوانمردی که در گود زورخانه به ممارست و تمرین آن می‌پردازیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهدا را بهترین الگو برای ورزشکاران به ویژه ورزشکاران زورخانه‌ای عنوان کرد و بیان داشت: روحیه پهلوانی یعنی از خودگذشتگی، یعنی هرجا که مردم نیاز دارند باید شتافت و جان فدا کرد یعنی همان کاری که شهدا کردند تا از ناموس وطن دفاع کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار