فرمانده سپاه استان البرز:

هم‌افزایی، توان ما را از قدرت ویروس کرونا بیشتر خواهد کرد

سردار «حیدرنیا» گفت: با هم‌افزایی میان دستگاه‌ها، قطعاً توان ما به‌مراتب بیشتر از قدرت ویروس کرونا خواهد بود.
کد خبر: ۴۷۵۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰ - 04September 2021

هم‌افزایی، قدرت ما را از ویروس کرونا بیشتر خواهد کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سردار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز پیش از ظهر امروز در بازدید از مرکز واکسیناسیون حضرت سیدالشهدا (ع) شهرستان نظرآباد، اقدامات انجام شده در این شهرستان در زمینه مهار کرونا و واکسیناسیون عمومی را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: اکنون در پیک پنجم کرونا و فاز سوم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی قرار داریم.

وی افزود: در پیک پنجم، طغیان این ویروس به‌مراتب بیشتر از پیک‌های گذشته است و روزانه تعداد زیادی از هم‌وطنانمان را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست می‌دهیم و خانواده‌های بسیاری عزادار می‌شوند. مجموعه سپاه و بسیج که نهادی مردمی است، برای خدمت‌رسانی به مردم و کمک به شبکه بهداشت و درمان وارد عرصه شده و اقدامات خوبی را در این راستا انجام داده است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز مطرح کرد: در فاز سوم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی دو هدف اصلی قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا به دلیل چرخش زیاد ویروس و آمار بالای ابتلا و مرگ‌ومیر ناشی از آن در سویه جدید و کمک به واکسیناسیون سراسری گسترده دنبال می‌شود.

وی از تبدیل یک هزار پایگاه مقاومت بسیج به پایگاه سلامت خبر داد و گفت: این پایگاه‌ها به‌صورت قرارگاه‌های محله‌ای فعالیت می‌کنند و در هر محله، با کمک شبکه بهداشت و درمان، بیماران مبتلا به کرونا را شناسایی کرده و در ایام قرنطینه آن‌ها، تمام خدماتی که افراد نیاز دارند اعم از دارو و بسته‌های حمایتی و معیشتی را تهیه می‌کنند و در اختیار آنان قرار می‌دهند.

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه در صورت نیاز، کپسول‌های اکسیژن نیز به‌صورت امانی در اختیار بیماران قرار می‌گیرد، عنوان کرد: در راستای تحقق هدف دوم اجرای طرح شهید سلیمانی، بسیجیان به‌منظور واکسیناسیون سراسری و جامع به یاری شبکه بهداشت و درمان استان شتافته‌اند و تلاش‌های بسیاری در این زمینه صورت گرفته است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان داشت: پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته تا در هفته‌های آینده که تعداد زیادی واکسن تهیه می‌شود و در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار می‌گیرد بتوانیم مراکز واکسیناسیون جدیدی را راه‌اندازی کنیم تا بدون ازدحام و شلوغی، افراد زیادی واکسینه شوند. تمام تلاش ما بر آن است تا در روزهای آینده بتوانیم این ویروس منحوس را کنترل کنیم.

وی با اشاره به بازدید از دو مرکز واکسیناسیون شهرستان نظرآباد خاطرنشان کرد: کار واکسیناسیون عمومی به نحو احسن در حال انجام است و همه مسئولین پای کار این مأموریت خطیر آمده‌اند. همه باید دست‌به‌دست هم دهیم و خود را برای زمانی که تعداد زیادی از مردم باید واکسینه شوند آماده کنیم. با هم‌افزایی میان دستگاه‌ها، قطعاً توان ما به‌مراتب بیشتر از قدرت ویروس کرونا خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها